24.1.2008

דיסק מתנה

אני מכיר איזה רופא אחד ממש מוצלח. כבר 30 שנה שהוא מטפל באנשים, הוא עובד עם מספר שירותי בריאות, קליניקה פרטית ומנתח בלי למצמץ- מה יכול להיות יותר מתוחכם מלפתוח בן אדם ולתקן אותו? מסתבר שיש והנה השיחה לפניכם:

ד"ר: עשיתי מנוי למגזין TIME וקיבלתי מהם מתנה דיסקים של אינציקלופדיה בריטניקה ואני מנסה להתקין והוא כותב לי שאני צריך להכניס איזה קוד.

אני: נו והכנסת?

ד"ר: איזה קוד אני צריך להכניס? ניסיתי את המספר סלולרי שלי, אני יודע...

אני: תבדוק על העטיפה של הדיסק.

ד"ר: אין שום דבר.

אני: תחפש Serial Number

ד"ר: אתה לא מאמין! יש דבר כזה.

אני: יופי אז תכניס אותו כשצריך.

ד"ר: איך אתה יודע את הדברים האלה?  מה הייתי עושה בלעדיך?

אני: מתקשר ל#$% (השם שמור במערכת אבל הוא מתחיל ב ע').

ד"ר: למה צריך את השטויות האלה?

אני: כי הם לא רוצים שמישהו יוריד את התוכנה וישתמש בה. אז הם נועלים עם מספר סידורי ורק מי שרכש יכול להשתמש.

ד"ר: אבל אני קיבלתי את זה כמתנה...

לך תתווכח עם הטיעון הזה.

חבצואל היבוסי,
חולה כבר יותר מידי זמן.

אין תגובות: