לאחרונה אני לא מוצא זמן לכתוב. השילוב של עבודה, ילדים ואלבום לופה על הראש. לכן רק דבר אחד הצליח להביא אותי לכתוב היום- עצבנו אותי וברמות שקשה לתאר.
מסעדת ראנינג סושי בהרצליה הייתה ללא ספק מקום שאהבתי ללכת אליו. בשנתיים האחרונות המצב התחיל להתדרדר אבל לא עד כדי החרמת המקום. המלצריות (לפחות רובן) אנטיפטיות, השולחנות קטנים, המקום צפוף, המזגן לא תמיד עובד אבל בשורה התחתונה- אחלה עיסקית בצהריים אז סבלנו בשקט.
כבר לפני מספר שבועות קיבלתי את מנת הסלמון בטריאקי עם פירה בטטות חמוץ אבל מנהל המסעדה ידע לתקן והמשכנו להגיע.
אתמול הגענו שוב. הגענו כשהמסעדה הייתה כמעט ריקה, שלושה אנשים וביקשנו לשבת על שולחן כפול, אך המארחת התעקשה שמדובר בצהריים ושלושה אנשים צריכים לשבת על שולחן אחד (למי שלא היה במסעדה מעולם- מדובר בשולחנות מאוד קטנים של 60X60 ס"מ בערך אם לא פחות). התישבנו והזמנו את העסקית שכוללת שתי מנות ראשונות ועיקרית.
המנות הראשונות הגיעו והתחלנו לאכול. לא עברו שתי דקות ומגיעה המלצרית עם המנות העיקריות- דבר יפה כלשעצמו אבל אנחנו עוד באמצע המנות הראשונות ומקום על השולחן אין. הסברנו למלצרית שאין מקום אז היא הציע לשם את המנות בפינות של השולחן. התעקשנו שזה לא יקרה כי זה יהיה בלתי אפשרי לאכול ובנוסף שאנחנו עוד בתחילת המנות הראשונות. המלצרית לא אהבה את ההתנגדות המופגנת שהבענו (כנראה שאיזה קומוניסט חבוי שבא זעק לצאת) ולקחה את המנות חזרה.
רבע שעה מאוחר יותר סיימנו לאכול את המנות הראשונות והפעם הגיעה מלצרית לפנות את השולחן ואז הביאה את המנות העיקריות שהזמנו. אחרי טעימה אחת הבנתי את המזימה- גברת פרסטרוייקה (המלצרית שלנו) לקחה את המנות שימתינו לנו בצד, לבד, בחושך ובקור- המנות היו קרות. לא משנה איך הסתכלתי על זה אבל לא הצלחתי להבין איך אפשר להשאיר מנה של שרימפס וקלמארי ברוטב חמאה להמתין 15 דקות ואז להגיש אותה לסועד במסעדה- אבל בראנינג סושי כנראה חושבים אחרת- ביקשתי מהמלצרית שתקח חזרה את המנה והיא אמרה לי שהיא תקרא למנהל המשמרת.
מאחר והמלצרית המשיכה מייד בענייניה, קראתי אני למנהלת המשמרת ועדכנתי אותה שאני לא מעוניין במנה ו/או בכל מנה אחרת.
מנהלת משמרת: אתה רוצה שאני אוציא לך המנה הזו שוב?
אני: לא, אני רוצה שתזכי אותי בבקשה.
מנהלת משמרת: אבל למה לא? אני רוצה שתצא מפה מרוצה!
גברת מנהלת משמרת והנהלת ראנינג סושי- אם הייתם רוצים שאני אצא מרוצה, לא הייתם צריכים לתת לאוכל שלנו להתקרר ולהוציא את ההזמנה שלנו שוב והפעם בזמן!
מסעדת רנינג סושי גם הגדילה לעשות וזיכתה אותי רק ב 45% מהחשבון- דבר שמאוד נוח לעשות כשהלקוח משלם לך מראש.
מסקנות והמלצות:
ראשית- פשוט לא לאכול יותר בראנינג סושי.
אם אתם בכל אופן מתעקשים או שמישהו מכריח אתכם- אל תשלמו להם מראש, הם יכולים לחרבן לכם את הצהריים ועוד לדרוש על זה תשלום.
חבצואל היבוסי,
במגה ביס נהנתי הרבה יותר.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה