20.7.2015

חברת חשמל - נחזיר לך כשנוכל

לא זוכר באיזה שלב בחיי החלטתי שחשמל יהיה ממש נחוץ לי ולמשפחתי והחלטתי להתחבר לרשת החשמל של חברת חשמל. אין ספק שחיי השתנו מאז ופרט לכמה תקלות פה ושם, הכל טוב. חברת חשמל מספקת לי חשמל ואני מספק להם כמה שקלים כל חודשיים - לא משהו רציני אבל אני לא שואל שאלות וכמה שהם מבקשים אני משלם.

בחברת חשמל מאוד שמחים שאני לקוח שלהם ולא של מישהו אחר אבל מאוד רגישים לנושא הפיגור בתשלומים - אם אני אפספס את התאריך - מייד אשלם ריבית פיגורים ובצדק כמובן - איזו חוצפה זו לאחר בתשלום? תחשבו שהמעסיק שלכם ילין לכם שכר? הרי לא תשתקו על זה!

מכיוון שיש ביננו יחסי אמון טובים חברת חשמל מרגישה מספיק בנוח לעשות הערכה לחשבון החשמל שלי בבית- הרי הם מכירים אותי כל כך טוב, אז אני מוכן לחסוך להם איזו שעה וכמה שקלים ומאפשר להם לספר לי כמה הייתי אמור להשתמש החודש לפי הערכתם. זה סידור די נוח.

החודש חברת חשמל שוב החליטה שעדיף לעשות הערכה ולא לבוא לבדוק - בכל זאת חם והסוקר שלהם רגיש לשמש אז למה שיסבול? כמובן שחברת חשמל הפעילו את הקסם הזה שלהם ושלחו חשבון מוערך. אמנם היה לי לא נעים אבל הפעם הסיפור הרגיש לי קצת מוזר - משהו בחשבון לא הסתדר לי ואכן גיליתי שההערכה של חברת חשמל... הייתה קצת מוגזמת. מייד התקשרתי לשרות הלקוחות.

נציגה: חברת חשמל שלום.
אני: היי, קצת לא נעים להביך אותך ככה אבל נראה לי שההערכה שלכם לא נכונה.
נציגה: זה בסדר, תן לי את הערך במונה.
<מסרתי את המספרים מסמיק כולי>
נציגה: אתה צודק, למעשה נראה שאנחנו צריכים לזכות אותך ב 96 ש"ח על החשבון הקודם.
אני: וואוו תודה איזו גדלות נפש...
נציגה: אז נקזז את זה בחשבון הבא. תודה שהתקשרת. ביי.

איזה מזל שזה נסגר ככה ולא הייתי צריך להתחיל לחשב להם ריבית... רגע מה?

כשאני מאחר ביום בתשלום אני צריך לשלם ריבית פיגורים אבל כשחברת חשמל גובים ביתר הם מקזזים מהחשבון העתידי ו... ללא ריבית? נכון מאוד!

כמובן שעם התנהגות כזו אין סיכוי שאני נשאר איתם וכבר עובר לחברה המתחרה... אהה... או שלא.

בתמונה - חשמל

אין תגובות: