15.2.2016

פלאפון והעמלה שמשנה צורה

לפני שנה התחברתי לוואלה מוביל (מותג של פלאפון) – הציעו חבילת Unlimited נחמד במחיר מצויין של 29 ₪ לחודש. בשיחה עם הנציג לפני שהתחברתי נאמר לי כי עלות קבלת הסים הינה 49 ₪ (כלומר 98 ₪ לשני מכשירים)- החלטתי שהחבילה עדיין משתלמת.

הנה עברה לה שנה ו... וואלה מובייל (פלאפון) העלו את המחיר ל 89 ₪ לחודש... בדקתי חשבוניות קודמות ואכן פלאפון ציינו זאת בחשבונית אבל לא ביתר הדגשה, אלא יותר ככה בקטנה- שלא יגידו שלא אמרנו אבל עדיף שלא תשימו ממש לב.

התקשרתי לוואלה מובייל כדי לחזור לחבילה במחיר סביר והנציגה הסבירה שאין בעיה אבל עלות מעבר חבילה עומד על 49 ₪!!! רגע. אני כבר שילמתי 49 ₪ בשביל הסים המהולל שלכם אז עכשיו המצאתם עמלה חדשה?

נציגת וואלה מובייל העבירה אותי לשימור לקוחות פלאפון ושם נציגה בשם אורנית הסבירה לי שאין בעיה ושהם מוכנים לוותר על העמלה אם אקח חבילה ב 69 ₪.
אני: על מה אני משלם את העמלה בעצם?
נציגה: על מעבר בין תוכניות.
אני: זה בא למנוע מאנשים להחליף תוכניות אבל אני בעצם סיימתי את ההטבה אז אין מעבר ממש וזו לאותה תוכנית בעצם.
נציגה: אז קח חבילה ב 69 ₪ ולא תשלם.
אני: אז עדיף כבר חברה אחרת, תודה.
נציגה: רק פלאפון מתחייבים למהירות הגבוהה ביותר.
אני: רגע רגע רגע... אם אתם מתחייבים על משהו אז אתם גם צריכים לעמוד בו.
נציגה: מה?
אני: אז בכל פעם שלא יכולתי לגלוש מהר אתם צריכים לפצות אותי?
נציגה: לא אמרתי שאנחנו מתחייבים לפצות, אנחנו מתחייבים למהירות.
עכשיו אני ממתין לנציג נוסף, שלדברי אורנית, יחזור אלי בדקות הקרובות ("תוך שעה וחצי" תיקנה מייד) כדי לשמר אותי מהשימור.

פלאפון יקרים- אין לי בעיה שהשרות שאתם מספקים ללקוחות וואלה מובייל הוא על תקן אין ממש שירות, אבל לפחות אל תגבו עמלה בגובה חודש וחצי שירות מלקוח קיים כי בקרוב הוא יהיה קיים בחברה אחרת.

3 תגובות:

ג'יבס אמר/ה...

במקום לקנות סים לוואלה מוביל ב 49 ש"ח. אתה יכול לקנות סים ברשת קופיקס ב 5 ש"ח ולבצע אקטיבציזה באתר שלהם.

תתנתק ותתחבר מחדש.

גיגי.ל אמר/ה...

גועל נפש ככה לגנוב!

א.אולמרט אמר/ה...

הם עוד ישלמו על זה ביוקר !