14.11.2006

חבצואל באמריקה - פרק 4

כמו שהבטחתי אני אזיין פחות בשכל! טוב אולי בכל זאת קצת...

10/10 איך לא הגענו באמת לוודסטוק

התחלנו בנסיעה לכיוון מערב. בביקור שלנו באיזה קניון באיזור בוסטון מוכרן בחנות צילום אמר לנו שהשלכת הרבה יותר יפה ככל שמצפינים וככל שנכנסים מערבה- הייתי אומר שהקשבנו לו, אבל למעשה הכל היה מתוכנן מראש! נסענו מערבה!

כבר שלושה ימים שאנחנו מתפעלים מהצבעים המדהימים של השלכת, אבל הצבעים בהחלט מעמיקים ככל שנוסעים מערבה. איזור האגמים מדרום להרים הלבנים בהחלט זכה למבחר תמונות ופוזות מגרות של הנוכחים בטיול והאוירה הטובה גרמה לנו לעצור למרגלות אחד ההרים ולהתחיל טיול רגלי לפסגה.

בחניון היו מספר מכוניות כך שידענו שאנחנו לא לבד- קוקידו שאלה מאיפה נתחיל (המסלול מעגלי) ואני קבעתי שנעלה מהכניסה השמאלית. כך שקצת יותר מחצי שעה אנחנו מסתובבים לנו באיזה יער חביב ומידי פעם נתקלים בשלט "לפסגה". קוקידו הלכה לפני ופתאום שמתי לב לתזוזה על השביל "היי תראי- נחש" ומבחינת קוקידו (ואיך לא גם מבחינתי) תם הטקס ותוך 2 דקות היינו בכיוון ההפך, מאחר שקוקידו טענה שבמקום שיש נחשים עלולים להיות גם דובים, צבועים, הטורף והנוסע השמיני - למעשה רק הנחש הלחיץ אותה אבל גם "זה סתם משעמם ללכת בתוך היער" נשמע לנו כתירוץ מספיק טוב.

המשכנו הלאה ואפילו אכלנו איזו ארוחת צהריים מאולתרת בחוף שומם והמשכנו להרים הלבנים- החלטנו שאנחנו מוצאים לנו מקום נחמד בעיירה בשם North Woodstock- עוד מנהג נבזי של האמריקאים- לא מספיק ש 90% מהמקומות בניו אינגלנד נגנבו מאנגליה (איך לא) אז גם בכל מדינה תמצאו עיירות עם שמות זהים לעיירות ממדינות שכנות! אז למתעניינים- לא ביקרנו בוודסטוק המפורסמת! מצאנו מקום חביב בשם המקורי Woodstock Inn שמחזיק 3 בתים שונים כשכל חדר מעוצב בצורה שונה! באמת נחמד מאוד! וגם לא ממש זול יחסית לאיזור.

המשכנו לטייל לנו באיזה נקיק חביב שנוצר עקב תנועת קרחון- אבל זה מעניין לכם את התחת אז פשוט תראו את התמונות!

בערב זללנו במקום מצויין בשם The Station (הפאב של המלון) מקום עם המון סוגי בירות שחלקן מיוצרות במבשלות קטנות מאיזור ניו המפשיר- עם שמות חביבים כגון "אוזן החזיר" (תרגום חופשי) ואוכל שלטעמי היה מצויין (מה יכול להיות בהמבורגר עם הר של גבינה עליו) ולטעם קוקידו היה מלא בגבינה! אבל טעים!

לאלבום התמונות המלא 10/10

חבצואל היבוסי,
ששונא עונשים קולקטיבים
והמבין יבין ומי שלא הבין שיעשה על זה שעות נוספות!