11.12.2006

שווה מציצה

מתי'שו בחייו של כל גבר עולה בדמיונו התהייה האם הוא היה מתברג בתעשיית הזימה העולמית. מרביתנו חשבו לפחות פעם אחת בחייהם שהם בהחלט מסוגלים להיות כוכבי פורנו, אחרים ויש אומרים צנועים יותר היו שמחים רק להחליף את הצלם וישנם גם אחרים שהיו שמחים לנהל מועדון חשפניות (רצוי מצליח). כולנו היינו שם.

הלכתי להוציא דואר היום, זה אחד התפקידים שלי בבית, לא כי הפעולה דורשת תחכום (או שאולי בדיוק מהסיבה הזו) פשוט יש לנו מפתח אחד והוא בצרור שלי! בתיבה חיכו לי עיתון, דואר זבל טיפוסי שהודיע לי משהו מאוד חשוב אך מעולם לא נקרא ומכתב מאיגוד האינטרנט הישראלי.

דבר ראשון חשבתי שזהו, זה נגמר, עלו עלי!!! אבל הבנתי שאם היו עולים עלי לא היו שולחים מכתב אלא ניידת. נרגעתי! (אפשר להמשיך לנצל את מלוא רוחב הפס). הסתכלתי למי ממוען המכתב ואכן שמי התנוסס בחלונית הצלופן אך ללא שם משפחתי (היבוסי כמובן). אך הכתובת התאימה והכל נראה כשר.

פתחתי את המעטפה ובפנים מצאתי חשבונית! מכיוון שלא זכרתי מתי פעם אחרונה נדרשתי לשלם לארגון האינטרנט הישראלי או לכל ארגון כלשהו, החלטתי לבדוק על מה שילמתי: חידוש דומיין!

שוּ דומיין?

blowjob.co.il ?

WTF ?

לרגע חשבתי שהגשמתי חלום- חבצואל היבוסי בפוזה מגרה, מצטלם עם נערות ישראל הלא כ"כ תמימות שכמהות לפרסן את כישוריהן האוראליים באתר (המצליח) שבבעלותי... או שלא!

באמת אחרי בירור קצרצר התברר לי שהדומיין שייך לחבר (לשעבר) מהמושב וגם האתר לא נראה כזה מצליח ועכשיו אני גם צריך להעביר לו את החשבונית המזורגגת וזה אומר לפגוש את הסוטה.

בקיצור- 15 שניות של תהילה, אבל רק אצלי בראש!

חבצואל היבוסי,
נטול שורת סיום אבל מרגיש מנצח!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שווה לול אחד לפחות...