24.12.2006

Eat More Chicken

שבוע מחורבן למדי היה לי.
יום חמישי היה לי מבחן שהרגשתי שאני לא ממש מוכן אליו, מה שדי ערער אותי ואני גם ככה מעורער תמידית. אך כמו כל יום חמישי, גם יום חמישי הזה הגיע בדיוק בזמן. יצאתי מהעבודה, נסעתי בפקקים, הגעתי בזמן למבחן, הוא התחיל ברבע שעה אחור, קיבלתי את הטופס, עניתי על 23 שאלות, עברתי על כולם מול הספרות והמחברת, ויתרתי על 3 ויצאתי 15 דקות לפני הזמן! אשכרה, ידעתי משהו! הבעיה היחידה- עוד אין ציון!

חצי שעה אחרי המבחן הייתי אמור להכנס למסעדה עם נולי, שחגגה יומולדת שבוע שעבר, אבל נולי החליטה להגיע באוטובוס (טוב האמת לא היה לה רכב והיא בטח בקריזה עכשיו כשהיא קוראת את זה- נהנהנהנה) וחיכיתי לה ברחוב רואה את כל אוהדי מכבי הצהובים הולכים ברגל למשחק (איזה כייף). אחרי 25 דקות אחור, נכנסנו למסעדה!

דוריס קצבים- סניף ת"א- אכלנו את מנת הסטייק פורטר האוס (750 גרם) שהיה פשוט נהדר. אומרים שסניפים של מסעדות מצליחות, בד"כ נופלים באיכותם מהמקור- אם זה ככה- אני כבר מת להגיע לראש פינה!!! אהה כן, גם הערב עם נולי- היה מצויין.

כנראה שקראנצ'י צדק, אני באמת מעריך את הסופ"שים לפי כמות ואיכות האוכל שאני זולל במהלך שלושת הימים הקצרים האלה, טוב, יומיים וחצי! ובינתיים יום חמישי עבר יופי! יום שישי היה סולידי למדי, ארוחת צהריים אצל ההורים ובערב פשוט נרדמנו מול הטלויזיה.

יום שבת חיכיתי לצהריים- צ'ולנט!!! אמא שלי עשתה לכולנו הפתעה והזמינה את הדודים. אני מבחינתי ראיתי את זה כחדשות טובות וחדשות רעות. טובות- לא ראיתי את בנות דודות שלי הרבה זמן. חדשות רעות- אי אפשר להתחזר על הצ'ולנט! כך שמצאתי את עצמי אוכל רק שתי מנות. אמנם, זללתי שני שניצלים ליד וחיסלתי לכולם את תפוחי האדמה, אבל זו לא סיבה לגזול ממני שועית!

אחרי שנרגענו קצת, 5 שעות אחרי בערך, התחלתי להיות שוב רעב, אז הצעתי לקוקידו שנצא שנינו לזגפרדו במשמר השרון. התלבשנו ויצאנו. רק כשהתקרבנו לצומת קלטנו שפתחו את המקום החדש שהשלט פתיחה בקרוב מתנוסס מעליו כבר חצי שנה.

קויאה- מסתבר שגם פה מדובר בסניף של מסעדה, הפעם מקיסריה, שלמעשה טוענת שהיא בורגר בר. החלטנו לנסות ונכנסנו פנימה. המארחת הבהירה לנו שבלי הזמנה אנחנו יושבים על הבאר- אמרנו למה לא והתישבנו. המקום נראה נחמד מאוד, אמנם עוד לא משופשפים אבל המקום נראה חי. לאוכל לקח 20 דקות להגיע אבל בהחלט היה מוצלח! כריך הפילדלפיה של קוקי היה לטעמה (נתחי סינטה חמים בממרח איולי בזיליקום, בצל מטוגן, חסה קצוצה וגבינת אמנטל) אני החלטתי ללכת על בטוח, אמרו בורגר בר, נזמין המבורגר- המבורגר אנטריקוט 300 גרם, שהגיע עסיסי וצלוי במידה הנכונה (אדווווווווווום)! האמת היה מאוד נחמד- מומלץ בחום! (או שנחכה להמלצות עד למחר בבוקר ואם שרדנו את הלילה בכלל?).

אז עכשיו אפשר לסכם- היה סופ"ש מוצלח!

ואל תאמינו למחבקי העצים- הם סתם אינטרסנטים!

חבצואל היבוסי,
למה השבוע לא מתחיל ביום רביעי!

אנונימי אמר/ה...

בדיוק ארלה ואני חשבנו מעניין איך המסעדה הזאת קויאה ואמרנו שנשאל אותך כי בטח היית שם