7.5.2007

מה את רוצה?

היום חיה, חברה של קוקי, ילדה בת- אז דבר ראשון מזל טוב!!!

בשבועיים האחרונים קוקידו הייתה מתקשרת כל כמה ימים לבדוק אם קרה המאורע ולוודא שהיא תקבל SMS ברגע שהינוקא תפרוץ לאוויר העולם, אבל היום קוקידו קיבלה את ההודעה מחברה אחרת. שמחה בשמחת ההורים המאושרים, תפסה קוקי את הטלפון הנייד שלה והתקשרה ל... שמעון (נשמע לי כמו אחלה שם), בעלה של חיה וזה מהלך השיחה:

רינג... רינג... (בהנחה שהם לא החליפו את הגדרות היצרן).
קול אישה: הלו!?
קוקי: היי, אפשר לדבר עם שמעון?
אישה (בטח אחות של שמעון, חשבה לה קוקי): מי רוצה?
קוקי: קוקי.
אחות של שמעון(?): איזו קוקי?
קוקי: קוקי החיטית (אחות של שמעון לא אמורה להכיר אותה כיבוסית).
אחות של שמעון: מה את רוצה?
קוקי (כלבה אחות של שמעון): להגיד מזל טוב!
אחות של שמעון (לא מבינה מה הולך פה): טוב.
ניתוק! (פחות או יותר).

הורדתי את האוזניות ושאלתי את קוקי מה קרה והיא סיפרה לי על האחות הלא נחמדה של שמעון ופתאום מצלצל הטלפון הנייד שלה ושמו של שמעון כתוב על הצג...
קוקי: תענה אתה, אני לא מדברת איתה.
אני: הלו!?
שמעון: כן, אם מי אני מדבר?
אני (מבין מה קרה): מה המצב פּרִיטִי אַיִיז?
בקיצור- לפריטי אייז ולשמעון יש את אותו שם פרטי וקוקידו שכחה שיש לה את המספר של שמעון (פריטי אייז) כל הנייד.

בסופו של דבר כולם נרגעו- פריטי אייז שלא הבין מה אשתו מוֹנַה רוצה ממנו ועל איזו בחורה היא מדברת וגם קוקידו (שלא הפסיקה לצחוק שעה) שהבינה שאחות של שמעון בכלל לא קשורה לכל הסיפור.

חבצואל היבוסי,
לינוקא שלום!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

א. תודה על השם.שמעון
ב.השם של הינוקא הוא יששכרית
ג.בקרוב אצכם

קיסלר יניב אמר/ה...

א. בבקשה
ב. מקובל עלי
ג. תרגע!