12.5.2007

מסך כחול

חלק גדול מהאנשים שאני מכיר, חושבים שמדובר ב- Blue Screen of Death (ומסתבר שיש גם שומר מסך) אבל אל חשש, לא מדובר פה בעוד איזו חוויה טכנית שעברתי. העניין הרבה יותר פשוט- נסו לנתק את הטלויזיה שלכם מהממיר (כבלים או לווין זה לא משנה) ותקבלו (ברוב המקרים) מסך כחול!

כשעברנו דירה, החלטנו שלא להתחבר לשירותי הטלויזיה הרב ערוצית המשופרת הדיגיטלית או האנלוגית שמציעות שתי חברות ברוב חן וב... טוב תחרות אני לא אקרא לזה כי המילה "קרטל" נשמעת הרבה יותר הגיונית כששתי החברות מציעות חבילות דומות במחירים דומים ואף אחת לא ממש מציעה משהו זול במיוחד!

אז בכל פעם שאנחנו מדליקים את הקופסה או בכל פעם שאנחנו מכבים את ה- DVD אנחנו זוכים למסך כחול- ואני לא יודע למה, אבל זה עושה לי ממש רע! שלא תבינו לא נכון, אני ממש מרוצה מהמצב הקיים ואין לי בעיה איתו, אני פשוט חושש מהיום שלא יהיה לי מה לראות, כי נחסל את כל המלאי!

לפני כמה ימים, אחרי שראינו איזה פרק ולא היה לי כח לצרוב עוד משהו, התחלתי לשחק עם הטלויזיה, רק שלא ידעתי שהמילה "לשחק" תופיע בהגדרתה הפשוטה ביותר! מסתבר שאם קנית טלויזיה של חברת Hitachi ועוד לא חיברו אותך לאיזה ממיר, אז אם תחפש מספיק טוב תמצא שני משחקים מאוד מהנים. טוב אולי הם היו יכולים להיות מהנים אם הייתי מבין מי נגד מי- עוד לא הגעתי למצב שאני ממש נכנס לזה, הזמנים עוד לא מספיק קשים!

כל הזיון שכל הזה היה למטרה אחת פשוטה- המלצות! אני זקוק להמלצות על סדרות חדשות או ישנות אך שוות צפייה. בשביל שיהיה לכם מושג פחות או יותר, אז אלה הסדרות שאהבנו: Lost, Heroes, My Name Is Earl, Life on Mars, American Dad, Drive, Oz, The Office, Starved, Weeds...

אז למי שיש המלצה, מוזמן להשאיר תגובה.

חבצואל היבוסי,
הולך שעה לפני חצות!

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

DEXTER

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה אבל את הסידרה הזו כבר הורדנו :)

אנונימי אמר/ה...

The Shield
Battlestar Galactica
Farscape

אנונימי אמר/ה...

jericho

קיסלר יניב אמר/ה...

יריחו מורד עם התקדמות הסדרה :)
ואחלה רעיונות רוני :) תודה תודה!!
תיקי, מתי אתם באים לבקר במעוננו החדש?