3.6.2007

משהו קטן וטוב

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, צוטט בחודש הקודם באומרו:

"אני מוכן לעמוד בכיכר העיר ולהעמיד את זה לכל מבחן שהוא, אם הלקוח משלם בממוצע פחות והוא מקבל יותר - האם יכול להיות שהתעריף עלה?" (ynet)

התקשרתי היום לסלקום לבטל שירות מסויים, אחרי שבוצע הביטול שאל אותי הנציג אם אני מעוניין לשמוע הצעה להוזלת החשבון החודשי שלי ונענתי בחיוב ולהלן השיחה:

נציג: אתה משלם היום 320 ש"ח בממוצע לחודש על 8 שעות שיחות יוצאות.
אני: נשמע הגיוני.
נציג: אני מציע לך תשלום קבוע של 280 ש"ח בעבוד 13 שעות שיחות יוצאות.

עד עכשיו נשמע שסלקום באים לקראתי בצורה מופלאה...

אני: המחיר החדש שנתת לי כולל את התשלום על המכשיר שלי?
נציג: לא.
אני: עוד כמה זמן נותר לי לשלם על המכשיר? (90 ש"ח בחודש)
נציג: חצי שנה.
אני: ובמחיר הממוצע לחודש שאני משלם היום המכשיר כלול נכון?
נציג: כן.
אני: אז למעשה אם אני עובר לתוכנית החדשה שהצעת לי אני משלם 50 ש"ח יותר לחודש (280 + 90 = 370 ש"ח) ולמעשה היום אם אני מוריד את עלות המכשיר אני משלם רק 230 ש"ח שגם זה מן הסתם זול יותר.
נציג: נכון.

בשורה התחתונה נראה כי סלקום מנצלת את הבורות של הלקוחות שלה, שנובע מחשבונית מסורבלת וכפל תוכניות, בכדי לחלוב עוד כמה שקלים לחודש.

מעניין כמה אנשים נפלו בפח הקטן והטוב הזה של סלקום.

חבצואל היבוסי,
מנצל את הפקקים לסגור פינות.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שיחקת אותה

קיסלר יניב אמר/ה...

באמת?

אנונימי אמר/ה...

הכל בגלל השמאלנים...

אנונימי אמר/ה...

הגבתי לך כאן:

http://effifuks.blogli.co.il/archives/306

אנונימי אמר/ה...

ובדיוק לפני יומיים הייתה לי שיחה עם סלקום שנשמעה בערך כך:
אני: שלום אני רוצה לברר על חיוב שחויבתי על מנוי לאינטרנט בסלולרי.
טלפנית: כן, אדוני. בהחלט. אני רואה שאתה שייך למסלול של גלישה חופשית דרך הסלולר עבור תשלום של 12 ש"ח לחודש.
אני: אכן, גיליתי זאת עכשיו כשהסתכלתי בחשבונית. הבעיה היא שמעולם לא ביקשתי להצטרף למסלול כזה.
טלפנית: נכון. אני רואה ששינית פרטי חשבון ומסלול לפני כמה חודשים, ולכן הגיע לך מתנה - חודש גלישה חינם.
אני: מה?? אבל אני משלם על זה 12 ש"ח בחודש
טלפנית: נכון. אם אחרי חודש לא התקשרת לבטל את השירות, אז הוא נכנס למסלול של 12 ש"ח בחודש. זה כתוב בחוזה.
אני: איזה חוזה?
טלפנית: החוזה שחתמת עליו כשעברת מסלול
אני: מה...?
טלפנית(בחיוך): אבל מכיוון שאנחנו בסלקום יודעים שאין הלקוח מסתכל על החוזה, אנו באנו לקראתו, ולמרות שאיננו מחוייבים לכך, התאענו על כך בחשבונית.
אני: צ'מעי, אני רוצה לבטל את השירות ולקבל את הכסף ששילמתי כבר בחזרה.
טלפנית: אי אפשר....
(כאן יש דברים שלא ראויים לאוזניי ילדים קטנים ואנשים זכים)

בסיכומו של עניין, הצלחתי לדבר עם מישהו אחרת, שקראה לעצמה בשם המחייב "אחראית" והיא ביטלה לי בקלי קלות את החיוב(לפחות כך אמרה לי... אני אמתין בסבלנות לחשבונית הבאה כדי לראות זאת).

קיסלר יניב אמר/ה...

לזה יש שם: סעיף מצליח.
מסתבר שזה די מצליח!