13.7.2007

למתוח גבולות

ילדים בדרך כלל בודקים את ההורים מתי החוט יקרע- כמה אפשר למתוח אותו עד שיגיע הפיצוץ. בתור דוד, מזה 6 שנים, אני יכול להגיד שגם האחיינים שלי עושים את זה יפה מאוד, עד אשר אחי חוטף את הקריזה (או יותר נכון אשתו) ואחיין שלי נענש (כנראה לא יקבל את מנת השוקו היומית).

גם אנחנו אוהבים לבדוק גבולות, אם בעבודה או עם חברים. הבעיה מתחילה כשמתחילים להסתבך עם החוק כי אז הגבול יכול להמתח באופן מאוד ברור ומאוד מהיר ומאדם מאושר וטוב לב, אתה הופך לעבריין, יורד מנכסייך ונכנס לכלא (וזה קורה במשפחות הכי טובות).

בדיקת הגבול לפעמים נגמרת רע- כמו למשל היום בבוקר, כשחבורת נשים החליטה לנסוע לעבודה בפז'ו פרטנר שלהן עם 3 נוסעות מעל המותר, רק שהיום בבוקר הן כנראה סטו מעט מהנתיב ונכנסו במיכלית דלק- עצוב מאוד. יש עוד הרבה אחרים שעושים שטויות ומי שנתפס (אם ע"י מלאך המוות יגידו חלק או ע"י שוטר) משלמים את המחיר.

כל זה נכון רק אם אתה אזרח, אם אתה חבר כנסת- הכל מותר. חבר הכנסת יורם מרציאנו (עבודה-מימד) החליט להתגלח אתמול במהלך נסיעה וב- ynet מספרים שהוא נמלט מהמקום לאחר שנתפס ע"י משטרת התנועה. חבר הכנסת מרציאנו טוען שהוא לא נמלט ושהובהר לו שהוא יקבל את הדו"ח בדואר ובלה בלה בלה...

חבר הכנסת מרציאנו יודע טוב מאוד שגם אם הוא היה מחליט להשתין על הניידת ולחרבן למתנדב בכובע- לא היה חבר כנסת אחד שהיה מצביע להסיר לו את החסינות- כי היום זה מרציאנו ומחר זה הוא או היא.

חבצואל היבוסי,
עצבני וממורמר.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נשבר כבר ה*** מנבחרי ציבור שמצפצפים על החוק. הגיע הזמן שהציבור יגיד לחברי הכנסת - אנחנו לא מוכנים לתת לכם חסינות. או שתבטלו את חוק החסינות, או שאנחנו נראה אתכם כשלטון בלתי לגיטימי.

כן - שמעתם נכון. אני קורא למרד!

אנונימי אמר/ה...

מרציאנו זה אותו הערס שהלך מכות מחוץ למועדון בהרצליה

ותן לו ולמפלגת העבודה-מימד את הכבוד, מר מרציאנו מכהן כיו"ר המפלגה!

דודו