21.9.2007

חזר מן הביבים

לפני כמה שבועות התפרסמה כתבה על ילדה קטנה, שקנאה באחותה ומול כל המשפחה אמרה לאמא שלה "אם אני לא מקבלת מתנה, אני אספר מה עשית לדוד בפיפי..." וכך שברה את כל מדיניות העמימות בין האמא לדוד.

מה שיפה בסיפור הזה הוא שהילדה, אף על פי גילה הצעיר, ידעה טוב מאוד מה ערך המידע שהיא מחזיקה ביד, היא פשוט לא שקלה את המילים נכון, אמרה אותם בפורום הלא מתאים ולמעשה הביאה למלחמה קטנה ומבלי להשיג יותר מידי. ככה זה עם ילדים קטנים, הם בד"כ מאוד חכמים אבל בכל זאת יש להם מה ללמוד מאיתנו.

בעולם של הגדולים הדברים עובדים בצורה הרבה יותר משומנת וטובה. לפי פרסומים זרים (חייבים להגיד את זה אחרת יעצרו פה מישהו) ישראל הפציצה משהו בסוריה. סוריה הלכה לאו"מ (De Big Mama) והתלוננה ("הוא התחיל"...) וישראל שומרת על עמימות (Nobody saw me, you canot prove anything) וכולם היו מאושרים. עד שבא בנימין והרס הכל ("אמרתי לו שהוא יצא גבר אם הוא ירביץ לך")- לפחות זה מה שחלק חושבים, אני חושב אחרת.

בנימין לא נולד אתמול והוא יודע מה הוא עושה. בנימין יודע שהציבור מטומטם. בנימין (לא כמו שרבים חושבים) לא משקר- בנימין משכתב. בנימין יודע שזה לא משנה מה קרה באמת, מה שמשנה הוא מה שאומרים שקרה.

ולמי ששואל- כן, אני קורא (רק) עכשיו את 1984 (ותודה לפריטי אייז).

חבצואל היבוסי,
עוד מעט ארוחה מפסקת...

תוצאות הסקר "האם אתה צם ביום כיפור?"
50% רק בין ארוחות
25% אין על מה לכפר
25% תמיד
אתם מוזמנים להשתתף בסקר החדש...

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתה חייב לבטל את snapshots (תצוגה מקדימה של הלינקים). זה מעיק!

קיסלר יניב אמר/ה...

נסדר משהו
אבל לפחות תכתוב מי את/ה שנוכל
ליידע כשסודר.

קיסלר יניב אמר/ה...

טוב, העניין סודר.
מעכשיו snapshot יעבוד רק מאייקון מיוחד לצד הלינק.

אנונימי אמר/ה...

זה אני! ההוא משם! שניהל אותך :)
mymodemsux2.wordpress.com מזהה?