14.3.2008

והזוכה היא...

לפני שבועיים ביקשה פוקסית שקוקי תלך איתה לאיזה כנס הריון בחיפה, שלפני שנה חברה שלה זכתה שם בעגלת תינוק מהודרת ומשופצרת בכל טוב. פוקסית גם בהריון, שבוע לפנינו, עם בן זכר ועל איבר מרשים (לפחות לפי פוקסית). קוקי אמרה סבבה ואפילו סידרה לי עיסוק (להתקין את המחשב החדש של פוקסים).

אתמול קוקי התקשרה לפוקסית לברר אם במקרה לא בא לה לנסוע (תנחשו למי לא בא לנסוע), אבל שוב שוכנעה שיהיה כייף והכל יופי טופי ובאמת היום בשעה 07:00 התעוררנו, טיילנו עם מוש ויצאנו לדרך. אותי השאירו עם המחשב וקוקי ופוקסית יצאו לדרך.

בכנס חילקו המון מתנות (מטרנה, מוצצים, ספרים, חיתולים וכל מיני דברים שאין לנו ממש מושג בהם) ובשלב מסויים התישבו כולן לקראת ההגרלה. הזוכות הראשונות קיבלו מנוי לעיתון, השניה קיבלה חיתולים ואז כולן התכוננו להגרלה הגדולה "סלקל" של ד"ר בייבי (מסתבר שזה איזה מותג נחשב, אבל לנו אין ממש מושג). הכרוז הכריזה (כי זה מה שכרוז עושה) "ועכשיו הרגע שכולכן חיכיתן לו- הדגרלת סלקל בשווי 800 ש"ח"... הקהל לא נעמד על רגליו (כולן בהריון ולא ממש הייתי שם) אבל נשמע התלהבות. קוקי לעומת זאת החליטה ללכת לשירותים.

אז באופן מפתיע למדי- הכריזה שוב הכרוז "הזוכה היא..." כן, אתם מנחשים נכון! היחידה בקהל שלא ממש רצתה לבוא והרהרה הרהורי כפירה ממש באותו הבוקר לקחה סלקל של ד"ר בייבי :)

אפילו עוד לא בדקנו איזה צבע.

חבצואל היבוסי,
קיבלנו גם מוצץ.

אין תגובות: