10.11.2008

אורנג' בשיחה חוזרת

לחברה שאני עובד בה יש יופי של חבילת שיחות ו- SMS באורנג'. אנחנו משלמים איזה סכום סימלי בשביל שיחות פנימיות ברשת (מעולם לא קרה שעלינו על הסכום) ועוד סכום לשיחות (גם אותו לא ממש עוברים) וכל שיחה למעשה עולה מעט מאוד.

המלאך סיפר לי שאפשר לרכוש מספר נוסף לחבילה, שיהיה בשימוש האישה וכך לחסוך את עלות השיחות בין המכשירים. אחרי בירור קצר מול אשת הקשר בחברה הבנתי שצריך לדבר עם אורנג' ישירות בשביל להבין מה מותר ומה אסור.

את השיחה הזו דחיתי כל פעם, פשוט מחוסר זמן ואי חשק להמתין למענה. היום מצאתי לי זמן בדרך הביתה והתקשרתי. עברתי את כל התפריטים וחיכיתי למענה וזה מה ששמעתי (לפחות רוח הדברים, כי לא ממש רשמתי):
"אורנג' לא רוצה שתמתין לכן באפשרותך, לאפשר לנו לחזור אליך כשמקומך בתור יתקרב, מבלי לאבד את מיקומך בתור".

השרות באמת עובד, אחרי מספר דקות, הטלפון התקשר ותוך דקה בערך ענתה לי מוקדית וענתה לי על כל השאלות.

אמנם, אני לא תמים, אורנג' יודעים טוב מאוד שההמתנה של הלקוחות בתור עושה להם נזק כפול: 1) לקוחות לא אוהבים להמתין. 2) זה עולה לאורנג' כסף, כי בכל אופן יש פה זמן אויר שהלקוח לא משלם עליו אבל עדין צורך.

אבל השירות באמת מצויין ובהחלט מונע מירמור רב בהמתנה לנציגי השירות.
כל הכבוד על הרעיון והיוזמה!!!

חבצואל היבוסי,
ממחר דיא... לא!

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ועוד איך דיאטה

אנונימי אמר/ה...

אבל את הדבר הכי חשוב לא כתבת... הרעיון של המספר הנוסף נשמע מצויין. יש לך קצת יותר פרטים ? הרי גם אצלנו יש חבילה דומה...אולי תפרט ?

קיסלר יניב אמר/ה...

פירוט והמשך הסיפור יגיעו כשהדברים יסגרו (בתקווה היום).