14.7.2009

הנה זה מגיע

אחרי כמעט 7 חודשים או אולי אפילו קצת פחות מזה, מגיע היום שבו אנחנו עוברים לבית החדש בחבצוליים.

הדבר הכי מורגש הוא- לחץ. הסיבה- לא ממש צריך סיבה, אבל העובדה שעדיין אין חשמל די תורמת לאוירה. במשך חצי שנה לא הרגשתי את הלחץ שאני מרגיש עכשיו ואני מאמין שהכל בגלל הרצון הזה שהכל יעבור חלק ובלי תקלות ובלי אכזבות ובלי... לחץ. אני בכלל לא רוצה לדמיין את מה שהיה עובר עלי אם לא היינו לוקחים מפקחים שינצחו על הקונצרט הזה (נראה לי שכבר דיברתי על זה).

ביום ראשון המעבר הגדול (יש טיימר מצד שמאל למי שממש רוצה לשבת ולחכות) והכל כבר... לא שום דבר לא ממש ארוז. אנחנו הולכים על יומיים עמוסים של אריזה ומעבר ביום ראשון בצהריים- סגרנו כבר יומיים חופש- יום ראשון למעבר יום שני למנוחה.

רציתי לצרף תמונות אבל נראה לי שאני אחכה קצת ואצלם כמה עדכניות יותר...

אהה, נזכרתי פתאום- אתם חייבים ללכת לראות רובטריקים הנקמה- לא משנה מה יגידו לכם על העלילה- בסופו של דבר זה פשוט כייף של סרט- מי צריך יותר מהרבה רובוטים מכסחים את הצורה להרבה רובוטים אחרים- ולראיה:

חבצואל היבוסי,
מעניין למה תפוס לי הצוואר.

4 תגובות:

תיקי אמר/ה...

שיהיה בהצלחה ובקרוב אצלינו....

עצבן אמר/ה...

ברכות לזוכה המאושר ובהצלחה.... אנחנו בדרך....

דיויד אמר/ה...

איזה כיף! מזל טוב!

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה בmoving!

אני לא מאמין שנהנית מהסרט....