15.3.2010

תבדקו את המזוזות

כמיטב המסורת היבוסית- מישהי החליטה להכנס בקוקי בצומת. קוקידו עצרה לה ברמזור אדום (עצירה רגילה) ואחרי 30 שניות איזו גברת אחת, שלא הייתה מרוכזת בנהיגה, עצרה 10 ס”מ מאוחר מידי בתוך הפגוש האחורי של הקורולה הירוקה והיה שלנו. לקוקי שלום.

הבוקר ביקרתי במוסך המצויין שלנו (באמת מצויין אני מציע לכל מי שבבעלותו טויוטה לטפל שם ברכב “רכב נתניה”) ואחרי בירורים ובדיקות הגענו למסקנה שהפגוש נפגע (קצת נפל וקצת נסדק) וגם הדלת של תא המטען קיבלה איזה עיקום- הכל יסודר והכל יתוקן וכולם בריאים ושלמים.

כשקוקי סיפרה על קורות התאונה לחברה מהעבודה, החברה מייד הציעה “תבדקו את המזוזות בבית”. שעה מאוחר יותר קיבלנו את אותה המלצה מחבר אחר לעבודה של קוקי. קוקי עוד ניסתה להסביר להם שהמזוזות בסדר ושקיבלנו אותן מרב המושב, אבל ההמלצה נשארה תקפה ועומדת.

אני לא מבין דבר אחד- אם כולם חושבים שמשהו לא בסדר במזוזה כשקורה דבר רע- אולי הבעיה היא המזוזה עצמה? אני חושב שראיתי מספיק פרקים מ House בשביל להבין שלפעמים התרופה היא הבעיה בעצם- יכול להיות שאם למעשה לא היינו מתקינים מזוזה כלל, חיינו היו שלוים ומשעממים?! יכול להיות שלמעשה כל תחלואות העם היהודי בארץ ישראל ובתפוצות הן למעשה כתוצאה מהתקנת המזוזה? אולי נישוק המזוזה (בתמיד מותקנת עם שני מסמרים חלודים) גורמת לאיזה זיהום לא ברור שמשבש את חיינו?

לכל חברי המאמינים יותר והמאמינים פחות- המזוזות נשארות במקומן- אפשר להמשיך ולבוא לבקר.

לגבי המסקנה מהסיעור מוחות הנ”ל- כנראה שרק אלוהים יודע, אבל זה כבר עניין לפוסט אחר.

חבצואל היבוסי,
אוכל היום אצל אמא.

אין תגובות: