28.3.2010

רוצים שינוי?

רוצים או לא רוצים זה יקרה.

Blogger החליטו לעשות את החיים קלים והשיקו ממשק עיצוב נוח. אמנם ישנה תמיד האפשרות להעלות תבנית אישית ולעשות מה שבא לכם, אבל למה להתאמץ כשיש משהו מוכן מראש וגם נראה טוב? האמת שיש המון סיבות טובות להתאמץ אבל הן לא מספיק טובות.

כבר גיליתי מספק בעיות עם הממשק החדש אבל זה לא ממש מעניין אתכם אז אני לא אפרט.

כמו שכבר ציינתי- יהיה שינוי אם תרצו או לא, אבל אני אשמח לשמוע את דעתכם ולקבל הצעות. אז אם הפונט מעצבן, הצבע מרצד, הרקע מכוער, הלינקים לא ברורים או שסתם בא לכם לרדת עלי… אתם מוזמנים להוסיף תגובה.

עוד דבר אחד קטן- יש כמה אנשים שבמקום להוסיף תגובה שולחים לי מייל, אז…

  1. בבקשה תנסו להוסיף תגובה.
  2. במקום לשלוח מייל פשוט תבואו לדבר (אתם עובדים איתי- מה שממש לא ברור לי איך אנשים טכנולוגים לא יודעים להוסיף תגובה).

מי שרוצה גם מוזמן לראות מה עשיתי למשרד של ביז’ופ ולהציע הצעות.

חבצואל היבוסי,
יאללה פסח!!!

3 תגובות:

Yoda אמר/ה...

אני לא יודע אם זה רק הרקע מכוער או שזה יותר מזה...(תתחיל ברקע) ,אפילו את הרשומת תגובה היה לי קשה למצוא.

Unknown אמר/ה...

אחינו,
סחטיין על השינוי, הערות UI קטנה קשה יותר לקרוא עם כל הרקע השחור הזה.
חוץ מזה מה עם איזה צהרים בקרוב? עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה...
חג שמיח!
דורי

קיסלר יניב אמר/ה...

שינוי דרסטי- אני מקווה שזה יותר טוב :)

דורי- צהריים יופי של רעיון.