5.4.2010

Blue Mountain State

תם ונשלם חופש פסח (אלא אם כן אתם מרוקאים שחוגגים עוד יום אחד נוסף). האמת שהתחיל מעט צולע (כמו תמיד) אבל תפס תאוצה והפך לחופשה כייפית במיוחד. קוקי ואני החלטנו לבלות את החופשה בצימר הפרטי שלנו בחבצוליים- היה מוצלח במיוחד. אכלנו המון כמובן, ניצלנו את הזמן לבלות עם פיצקי כמה שיותר (הצוציקית מתחילה מחר גן) והכל בשביל שנוכל לחזור לשיגרה הרגילה (זו שמתחילה שוב מחר) עם כוחות מחודשים והרבה יותר שומן בעורקים (תאמינו לי שאת המשימה הזו השלמתי בהצלחה מרובת סטייקים). סבתא שלי החליטה דווקא הפסח לבלות קצת בבית חולים (צמאה לדם) אבל היא שרדה את אשוויץ אז היא תעבור גם את זה.

עם כל החופש הזה סביבנו (פרט להצקה אחת קטנה של החבר’ה מעבר לים דווקא ביום שישי) הספקנו לראות 2 סרטים ואני סיימתי לראות עונה מוצלחת במיוחד של BMS.

Shutter Island – הסרט החדש של סקורסזה בכיכובו של לאונרדיו (אתם יודעים למי אני מתכוון) שפרט לבחירה שלו בנשים הוא דווקא בחור כלבבי (שחקן מעולה ללא ספק)- העלילה עוקבת אחר חוקר משטרה שמגיע לכלא של אסירים חולי נפש מסוכנים, בכדי לחקור העלמות של אסירה מחדרה. כל העלילה מתרחשת על האי עליו ממוקם הכלא. משחק מצויין של כל הצוות והסרט עצמו מצויין ומומלץ בחום.

from YouTube.com

Crazy Heart – גף ברידג’ס קטף את האוסקר על המשחק בסרט הזה ואני לא מבין למה. הוא אמנם משחק מצויין גם פה אבל היו לו סרטים טובים יותר (אפילו ב The Men Who Stared at Goats) אבל מי אני שאתווכח עם האקדמיה?! העלילה עוקבת אחר בד בלייק, זמר קאנטרי, שהאלכוהול דפק לו את הקריירה ואיך כתבת צעירה מצליחה לשנות את חייו. צפוי, קצת ארוך, קצת איטי אבל קליל לצפיה ומשוחק טוב מאוד- לא חובה.

from YouTube.com

Blue Mountain State – פה לא מדובר בסרט אלא בסדרת טלויזיה. נתקלתי בסדרה בחיפושי אחר תרגום לסדרה אחרת. התיאור של הסדרה לא ממש תפס אותי אבל הפוסטר כן (תבחנו בעצמכם). הסדרה עוקבת אחרי כמה חבר’ה צעירים שמשחקים פוטבול בקולג’- רק שלא כולם שם בשביל המשחק. הסדרה פסיכית, סקסית, סקסיסטית, רדודה, גסה וכל תיאור דבילי אחר שתוכלו למצוא- פשוט לצחוק בלי לחשוב יותר מידי. אני חושב שקליפ הפתיחה מעביר את האוירה של הסדרה בצורה מצויינת אבל הוספתי גם את הטריילר.

from YouTube.com

from YouTube.com

חבצואל היבוסי,
כמה אבק, כמה?

אין תגובות: