11.1.2011

שוטר שלא סופר

ביום ראשון לפני שבוע, אשתי הזניקה אותי חזרה הביתה כי לגדולה היה חום והקטנה גם לא ממש נשמה חלק. כמו בעל למופת יצאתי הביתה, בכל אופן אני בעבודה מ 06:30 אז לצאת ב 11:00 זה ללא ספק אמצע היום.

אי שם ברחוב קןר היסוד, ממש לפני הצומת על מחלף רבין החליט רכב לבצע פניית פרסה מהנתיב הימני ביותר, חזרה לתוך הרצליה. אחרי שבלמתי בבהלה סימנתי לנהג שהוא אידיוט וגם ציינתי בפניו שאני חושב שהוא דפקט וממש בשניה הזו אני גם מבין שזה רכב משטרה.

רכב המשטרה מייד ביצע פניית פרסה שניה בכדי לבצע נוהל מעצר חשוב על העבריין המועד, הלא הוא- אנוכי.

השוטר התעקש שאני יעצור על המדרכה בפניה ימינה (כשאני בנתיב השמאלי ביותר) לתוך כביש החוף, כי אם הוא כבר עוצר מישהו אז שם יפריע לתנועה.

השוטר מ.א., חובב הפרסות (השם שמור במערכת), הגיע לחלון רכבי ודרש את רשיון הרכב ושלח אותו לבירור ובינתיים החליט להראות לי מה קורה למי שמתעסק עם שוטר:

שוטר <צועק>: איך אתה מעיז לקרוא לי דפקט?
אני: הפתעת אותי. למה ביצעת פניית פרסה?
שוטר <ממשיך לצעוק>: כי ראיתי רכב שחתך מישהו.
אני: אז החלטת לחזור ולעצור אותי?
שוטר <עדיין צועק>: מה אני שואל אותך? מותר לי לעשות מה שאני רוצה.
אני: אחלה.
שוטר <מאיים>: אתה רוצה שאני אתן לך תלונה על העלבת עובד ציבור?
אני: תעשה מה שבא לך.

אף על פי האיומים, הרשיונות חזרו אלי ותלונה לא קיבלתי. השוטרים חזרו לרכבם, הפעם הפעילו סירנה וביצעו פניית פרסה (פרסה זה הכי אחי) הפעם בנסיעה נגד כיוון התנועה בתוך הצומת וחזרו לתוך הרצליה לרדוף אחר אותו עבריין שחתך מישהו מקודם, הרי הוא מייד החנה בצד וממתין לניידת שתחזור.

השוטרים נעלמו מעבר לאופק- מאושרים אחרי שהצילו את כבודם האבוד.

* * *

הגשתי תלונה בתלונות הציבור במרחב ירקון על הטרדת אזרח וסיכון הציבור שלא לצורך. תשובה עדיין לא קיבלתי ואני באמת בספק אם אקבל אבל מבטיח לעדכן.

חבצואל היבוסי,
חבר של מוזס ושמח בחלקי.

תגובה 1:

השוטר אז-אולי אמר/ה...

מדינת משטרה