30.4.2004

עלילות חבצואל ברשת הקודש

קרה לכם שפתאום מאיר לכם המזל? ואף על פי שזכיות קטנות, אתם מרגישים נפלא? אז אני בדיוק במצב הזה! 2 זכיות פקדו אותי והמופלא שבשתיהן הוא שהן אירוניות להפליא והנה סיפור המעשה:

כשנפסטר נולד

זוכרים את היום הנפלא הזה? אז ביום שהוא נולד אני עוד לא הבנתי מה קורה סביבי וישבתי שעות בניסיון להוריד שירים במהירות עלובה של 5 קילו לשניה. לילות סיוטיים בהם ירד שיר אחד במהלך 6 שעות.

כל זה נגמר שעזבתי (אי שם באפריל 2000) לבלגיה והתחברתי לאינטרנט בכבלים... איזה עונג... אפילו טלוויזיה לא קניתי. יכולתי להוריד כל מה שרציתי, הרבה ומהר! ימים של פריחה ולבלוב... אוי איזה עונג. ביום זה נשבעתי שאני לא רוכש יותר דיסקים (פרט ליוצאים מן הכלל שזוכים להערכתי המלאה על יצירתם וזקוקים לכסף)!

מאז אני דבק בנדרי חסר הפשרות. כמובן שתאוריה שלמה של שחיטות עומדת מאחורי הצהרתי זו, אך מכיוון שאין לי כח לזיין לכם ולי את השכל, אני לא אכנס לזה כרגע ורק אתמצת:
אני יהודי ואוהב כל דבר שלא עולה כסף!
האומנים המסריחים האלה דורשים יותר מדי כסף למוסיקה המחורבנת שלהם!

ימים טובים של חסד

מאז עברו 4 שנים וכמו שיורם נוהג לומר "הינני כאן" באותו מצב, מוריד באופן מושחת לחלוטין וחסר גבולות מוסיקה ושאר ירקות מוסרטות מאמא רשת. אמנם נאפסטר דעכה מאז אבל תמיד יש לנו את הפרד הטוב שעושה את העבודה השחורה!

והנה יום בהיר אחד בתחילת 2004 מורנו ורבנו אהוד בנאי הוציא תקליט חדש ומכיוון שאהוד הוא אחד מאותם יוצרים מוערכים הכנתי שק מרשרשים ויצאתי לרשת לרכוש את הדיסק החדש! אהוד איש יקר ואנשי NMC החליטו להפיץ את האלבום במכירה מוקדמת באתר
www.songs.co.il
אצתי לאתר ורכשתי את הדיסק!
הייתי המאושר באדם... דיסק נפלא של יוצא מופלא!

שלושה שבועות מאוחר יותר קיבלתי טלפון מנילי מחברת NMC שבישרה לי שהייתי בין החמישה הראשונים להורדת האלבום ולכן זכיתי בכל אלבומיו של אהובנו אהוד בנאי!!!
כן... בפעם הראשונה שאני מוציא כסף על מוסיקה ברשת אני מקבל הכל חזרה כולל תוספות!!!
7 דיסקים ניפלאים של אהוד כישרון מולד בנאי!
אוי לאושר!

ימים טובים של חסד – פרק 2

חג הפסח הגיע וספקית האינטרנט שלי החליטה לצאת במבצע נהדר לחג- שלחו מיילים ללקוחות דרשו לענות על שאלה מטופשת תמורת הסיכוי לזכות ב: 10,000 ₪ או מנוי ל DVD ומתנות נוספות!
כיהודי טוב, זיהיתי את הפוטנציאל, אף על פי שבעברי הסטורית נאחס מכובדת, החלטתי ללכת על זה!

אתמול בלילה לאחר חזרה מבילוי לילי בגולדן באר (שרק אנשים טובים עובדים בו) התישבתי לי אל מול מסך זה ממש וקיבלתי הודעה מפתיע מידידי הוותיק ארל'ה "זכית במבצע, אתה ברשימת הזוכים" ואכן אחרי חיפוש מהיר גיליתי את שמי בין הזוכים, ובמה זכיתי שואלים אתם?

ב 100 דיסקים מתנת NMC !

שלא יגמר לעולם

אז תגידו לי אתם: איך זה ששודד כמוני זוכה כל הזמן בדיסקים!
***

מטעמי תמיכה

כמו שהבטחתי, הנה עוד כמה הגיגים שעלו במוחי במהלך עבודתי כתומך טכני:

* למה אין רשיונות לחיבור לאינטרנט?
* שגרירות הודו בישראל- אחלה מוסיקת רקע! אחלה סיטאר.... רק שלא יענו, אני כבר בסטלה.
* כן זו הייתה טעות לגדל את הילד!זה הולך להיות ארוך- אני הייתי ממליץ על להטביע את הילד בדלי מים. כשהוא ישן, משהו מפתיע ופתאומי. מהיר וקטלני.תסגרי אותו בעלית גג ערום בקור, שיסבול קצת.
* למה את חושבת שאני יכול לראות מה שהילד מקליד.

זהו להפעם ידידי... לחובבי הפינה אל חשש יש עוד.

שיהיה רק שמח,
חבצואל היבוסי,
לכולם יש דם אדום!

אין תגובות: