25.9.2004

יומולדת ללא כוונה תחילה, הופעה והפתעה

כמו שהבנתם אני בן 28 היום!
יצא לי טוב השנה- בול ביום כיפור!
וזו אפילו לא הפעם הראשונה (סתם שתדעו).
למעשה תאריך הלידה העברי שלי הוא א' תשרי התשל"ז, אז מי שיש לו קצת זיקה ליהדות מבין שאת ברית המילה שלי חגגו בערב יום כיפור!

אני פשוט בן אדם קדוש! צדיק אם תרצו!

ככה שמאז הילדות נדבק אלי הנאחס אבל אני לא מתייאש... החיים קשים לא? או לפחות כל אדם יכול לצפות לתנודות בחייו מדי פעם (ומי כמוני יודע, והמבין יבין). אך מכיוון שיש לי יומולדת ואני חוגג כבר שלושה ימים למעשה (לה לה לה) אז הנה השתלשלות האירועים עד עתה:

מזה שבועיים חברה שלי, שמעתה תקרא קוקידו (או בקיצור קוקי), הצהירה שמכיוון שנדפקתי השנה על יום כיפור, היא מארגנת לי הפתעה ב- 23.9. אני כמובן ניסיתי בשבועיים האלה לנחש מה ההפתעה והגעתי למסקנה שכל העניין קשור לאוכל!
יום חמישי בערב, אני בדרך הביתה, מבשר לקוקידו שאני בדרכי אליה ועוד 5 דקות אצלה, תשובתה לא אחרה לבוא ולנפץ לי את כל התאוריה "מצויין, אני אחמם לך את האוכל...". Back to Square One הגעתי לקוקידו והתחלנו לזלול. בשלב הזה אני פשוט ניסיתי לנחש בשנית במה מדובר והבנתי שמדובר שהופעה....
עברתי כל זמרת אפשרית מנורית גלרון ועד לאה שבת ומאחר שניסיתי גם לפי תיאורים (שמנה, כוסית, מתה, חיה) לא הלך, עלה עוד שם אחד רונה קינן! שעה וחצי מאוחר יותר, מצאנו את עצמנו במועדון תמונע בת"א. מקום חביב ללא ספק (פרט לכיסאות הלא נוחים בעליל), שארח אותנו יפה מאוד. הגענו לקופה וקוקידו גילתה שמקבלים רק מזומן, אז הזמנתי אותנו להופעה (כל הערב הצקתי לה על זה).
רונה נתנה הופעה מדליקה, הנאה צרופה ללא ספק. השירים של רונה, חזקים כשלעצמם, מבוצעים נהדר על הבמה ועל אף בעיות סאונד קלות עם איזו גיטרה אקוסטית, הבחורה והחבורה שלה נותנת הופעה פשוט טובה והמתיקות העצובה של רונה מוסיפה לכל העניין!

נהניתי קשות! תודה לקוקידו!

למחרת קמתי מוקדם בבוקר ואצתי לי לעבודה. מאחר וכמה שינויים קיצוניים אצלנו הולכים להתרחש, הייתי זקוק לחפיפה אצל מנהלי המשמרת. בתחילה החליטו על חפיפה בת 8 שעות וקוצרה לה ל- 4, אך מאחר ומצאתי את עצמי על סף מוות משעמום, קצצתי שעתים נוספות.
חזרתי הביתה וטוסטר ואנוכי עשינו קניות...
מאוחר יותר הגיעה גם קוקידו בכדי לעשות את הסלטים לארוחה המפסקת המאוחרת שלנו.
בסביבות 18:30 (אני חושב) הגיעו האנשים ולא הרבה מאוחר מזה הגיעו כל השאר... בעיקר חברים של טוסטר וכל אחד הביא משהו לזלול (והיו דברים טובים לזלול...) אנשים טובים ואוכל טוב. אף על פי, שהועלתה הנקודה שביום כיפור יש לעשות חשבון נפש, עד 20 רוב הנוכחים היו שתויים ומאושרים... בשלב מסויים, מכיוון ש"אסור" לראות קומדיות ביום כיפור, החלטנו לשחק בלאק ג'ק. במהלך המשחק התפתחו מספר תחרויות מוזרות של אגף הנשים בחבורה כגון: לגעת באף עם הלשון, לעשן עם הרגלים, לצבוט את טוסטר ולעשות ווג'י לאיש המרקים והדילר (בלאק ג'ק זוכרים) הבלתי נלאה של אותו ערב מנצח!
אחרי מספר שעות זוג ושתי בחורות נטשו אותנו... נשארנו הגרעין הכמעט קשה: טוסטר, קוקידו, מזי, טבס והדילר. הדילר הסביר לקוקידו את הקווים העיקריים בפוקר ופצחנו במשחק. לא ממש הסופרנוס אבל היה משעשע במיוחד ומוטב לציין שכל הזמן הזה המשכנו לשתות. עם תום המשחק, שאני לא ממש זוכר מי ניצח, רק זוכר שטוסטר, מלי וטבס נשארו אחרונים לשחק, הדילר אסף את הז'יטונים והלך הביתה...

הגרעין הקשה נשאר!

תוך 2.5 דקות הוכן פופקורן ועל המסך עלה הסרט "נקמת הפטיש העברי" The Hebrew Hammer. כל מה שאני אציין לגבי הסרט הזה פשוט יגרום לו עוול (בניגוד לדעתה של קוקידו, שהצהירה שהיא נרדמת כל מספר דקות). קחו ותראו לבד!
קוקידו נעלמה לה בשלב מסויים ולא הייתי חושד בכלום, אלא אם כן, מזי לא הייתה קמה מייד אחריה ולוקחת איתה פרוסת עוגת דבש של אמא! 2 דקות אחרי זה, נכנסה מזי עם העוגה ועליה נר (מאולתר כמובן) ואחריה קוקידו עם מתנה ביד (וווווווווההההווווווווו!!!) וגם טוסטר הגיע עם מתנה ביד!
טוסטר הביא לי ספר "מלך החומוס ומלכת האמבטיה" מאת אילן הייטנר (חן חן אחא) וקוקידו הביאה לי שעון מתנה (עם כרונוגרף וכל מה שמסביב.... קריאה נואשת של האישה לגבי דעתה על השעון הנוכחי שלי) וגם לה מגיעות תודות רבות!!!
20 דקות אחרי תחילת Jackass החלטתי שאני פורש למיטה... אמנם קוקידו נרדמה אבל גם אני אחריה...

הבוקר זללנו את שאריות יום האתמול ואפילו ראינו שני סרטים מוצלחים: אינטרמישן ו... עוד אחד ברזילאי. הנאה מובטחת!

את מה שהולך לקרות פה הערב אני אספר בפעם אחרת, עוד שעה וחצי אנשים מתחילים להגיע אז אני הולך לשתות איזה קפה עם אייריש ולהתקלח...

חבצואל היבוסי,
צוהל ומחולל...

אין תגובות: