2.10.2004

איך אבדה לה תהילת עולם

אני משוגע על בשר! תנו לי שלוש ארוחות בשריות ביום ועשיתם אותי מאושר.
רצה הגורל ואתמול בצהריים זללתי לי 2 פיתות עם סטייק פרגית, קוקידו הזהירה אותי, שזה לא יספיק לי וצדקה. בסביבות 18:00 התחלתי לפתח רעב... שלחתי הודעה בעניין לקוקידו והיא הזכירה לי, שמגיעה לי ארוחה חינם בפאפאגיו!

ב- 21:30 התייצבנו במסעדה מורעבים! המארחות בכניסה נתנו לי את כרטיס החבר שלי והושיבו אותנו באולם הקטן. טיפלו בנו יפה ללא ספק. הגיע בחור שמנמון שהסביר לנו מה הולך ומנה סידרה ארוכה של כרטיסי אשראי שהם לא מכבדים (אין כפל מבצעים) ולמעשה קלע לכל כרטיסי האשראי שבאמתחתנו. בדקנו וגילינו שיש עלינו מספיק מזומן והזמנתי לי יין (האישה נמנעת) קיאנטי 375 מ"ל. המלצר הגיע, הגיש כוסות מתאימות ואף מזג את היין. אחרי השלוק הראשון הרגשתי שמשהו לא ממש תקין וגיליתי שהכוסות מלאות במעיין אבקה לא מזוהה. הזמנו את המלצר שהחליף כוסות ובקבוק.

התחלנו בזלילה, באמת מקום חביב לכשעצמו. מרבית מיני הבשר היו מצויינים: העגל, הטלה המצויין, הסינטה הייתה מדהימה... אך היו גם נפילות שנבעו עקב רוטב שום נוראי שפשוט הרס על מנה שהגיע איתו (ואני מש אוהב שום, אבל הרוטב הזה היה מבחיל). כך ישבנו לנו והתנפחנו.

מסתבר שבפאפאגיו אין ממש התייחסות לדיסקית (אדום ירוק) וגילינו שהם לוקחים את הזמן ולא משנה מה הצבע הנבחר! מעבר לכך שחלק מהמלצרים היו כ"כ אנטיפטים שחשבתי שאני משפד אותם ומציע לאורחים. בשלב מסויים גילינו ששנינו מפוצצים (פחות או יותר שעה אחרי שקוקידו הגיע למסקנה הזו, הצטרפתי אליה) הגיע אחד המלצרים (מהנחמדים דווקא) והציע מיני שנאפס שונים (שמאוחר יותר התברר שהיו בתשלום 26 ₪ לכוסית). אני עוד זללתי איזה טלה ועברנו לקינוח...
הזמנו לנו חשבון והתברר שאעפ"י שארוחה אחת הייתה חינם, הצלחנו להגיע ל- 250 ₪, מה שגרם לבעיית מזומנים קלה. ביקשנו לפצל את החשבון כדי שנוכל לשלם בכרטיס אשראי, אך המלצרים טענו שזה בלתי אפשרי ולא משנה למי יש יומולדת לא ניתן להשתמש בכרטיסי האשראי שמקנים הנחה. נאלצתי לצאת לכספוחור הקרוב, הבעיה הייתה ששתיתי לבד בקבוק יין + שנאפס ולא הצלחתי להיזכר בקוד הסודי, מה שניגמר בבליעת הכרטיס! בסופו של דבר קוקידו השלימה את החסר אחרי הוצאת מזומנים.

עדיין לא מובנת לי ההתעקשות של המלצרים לגבי הכרטיסים (מדובר ב 5% הנחה) אבל זה לא ממש משנה מכיוון שבסה"כ האוכל במקום + השרות של חלק מהמלצרים לא שווה ביקור חוזר. חייב לציין כי casa do brazil באילת ללא ספק טובה יותר, הן מבחינת כמות הבשר וזמינות וחביבות המלצרים.
***

פינת העצה הטובה:
לרשום את הקוד הסודי בטלפון הנייד- יכול להציל חיים וזמן!

חבצואל היבוסי,
שגם הבוקר אכל סטייק פרגית.

אין תגובות: