24.12.2004

בוקר טוב עולם...

השעה 5:12 כרגע ואני בקומה 3 אי שם בפתח תקווה. מנצל את רגעי הקסם שהמוקד ריק ומפריח את השממה. איתי עוד 3 תומכים ולכולם מטרה אחת ברורה שהשעה 7:00 כבר תגיע!
לא כל כך נורא פה, אני אפילו די נהנה מהשקט החביב הזה... אמנם הראש מתפוצץ לי עוד רגע מעודף קינוחי אף אבל אני אשרוד... לי יש פה עד 8:00 ואז זוחל הביתה ונוסעים לצפון.

הרבה עבר מאז העדכון האחרון והרבה אכן עבר... הכסאח בעבודה לאט לאט שוכח (אבל לפעמים לי קשה לשכוח, אבל זו כבר לא תהיה הבעיה שלי).

קשה להאמין אבל יש אנשים שמתקשרים לפה מדי פעם במהלך הלילה, לא מבינים שהתומכים פה אמנם מרוויחים את לחמם, אך יש מידה של הגינות בלאפשר להם לנמנם קצת לא? אפילו כיבינו את האור שלא נמות באיזו התקפת אפילפסיה מעודף ניאונים.

<כרגע מתנגן לו ברקע: Sure Thing – Saint Germain שהוא קטע נהדר שדודו הכיר לי>

ואם כבר בדדו עסקינן, הבחור מתחתן!!! וזה אומר שני דברים:
הבחור באמת מאוהב.
הבחורה ברת מזל.
דודו, איש יקר וגדול בתורה (לפחות לעומתי), הוא אחד האנשים הטובים שאני מכיר. את דודו הכרתי בצבא, כשהוא עבר לבסיס שבו שרתתי בדרום (אחלה מקום אנשים, אמנם מלא ביצורים מוזרים ואני מתכוון להולכים על 2, אבל יופי של בסיס) ועקב טעות אנוש מצערת, נאלץ לעבור חפיפה איתי, מה שכמובן כמעט נגמר בתלונה מהרס"ר של הבסיס מכיוון שהיינו עסוקים בלעבוד על אנשי הבסיס הקודם של דודו עד לשעות הבוקר ולא ממש התייצבנו בשער בשעה המיועדת בבוקר שלמחרת.
כשדודו הגיע מבחינתי התחילה תקופה חדשה בבסיס מאחר ועד אותה תקופה נאלצתי להתמודד עם מפקד נאצי חסר מצפון וחבורת בנות חביבות ששמחו לכל הזדמנות שכללה תקיעת סכינים בגב הסובבים.
אם נעזוב את כל זה במצד ורגע, דודו היה חידוש ועודנו חבר טוב!

... עקב בעיות שונות במשמרת, אני אמשיך בקצרה עכשיו (7:21), כשהשמש מסנוורת דווקא אותי!
התחילו להגיע לפה אנשים ואני לא יודע למה דווקא עכשיו נזכרתי בחלום מוזר שחלמתי היום כשישנתי אחרי הצהריים (הכנות למשמרת לילה). אז הנה החלום:
הכל התחיל בזה שהייתי צריך ללכת לישון בבית של חבר מהתיכון שגר במושב שלי (חבצוליים). הגעתי לבית שלו אבל אף אחד לא היה שם, אז נעמדתי מול הדלת והבחנתי שבחלון מעל הדלת, ממש על המשקוף, מקנן לו ינשוף! אבל לא סתם ינשוף, זה היה ינשוף מאוד מוזר... הוא היה פחוס בגוף והמקור שלו היה ארוך. הינשוף ישב בתוך תבנית ביצים גדולה שבה היו 5 ביצים קטנות מעט בוהקות. הביצים היו מסודרות כך שאחת במרכז והאחרות בצדדים. אלה שבצדדים היו מעט פתוחות וראיתי שהן מזילות מעט ריר. הינשוף עצמו דגר על האמצעית כשהוא יושב על מצע של אבקת סוכר! הינשוף קם לסדר את הביצים ואני ניסיתי לעזור לו והוא ניסה לנקר אותו.
באותו הרגע הגיעו אחותו התאומה של חבר שלי ואמא שלה. את אחותו זיהיתי אבל אמא שלו נראתה ממש מוזר!? עם פנים מאורכות. הסברתי להן שאני אשן אצלהן והן פשוט המשיכו בדרכן וניכנסו לבית. אני רק זוכר שאני בתוך הבית, בתוך מסדרון ארוך מלא בצמחיה מטפסת וששכחתי לסגור את הדלת. בתוך הבית היו ילדות קטנות שחשבתי שהן אחייניות של החבר. היה שם גם כלב צהוב שעמד ולא נבח. הסלון היה עמוס מאוד והגעתי לילדה ג'ינג'ית ששרועה על הרצפה, שאלתי אותה "אפשר לעבור מעליך" והיא ענתה "לא ממש" אז עקפתי אותה ועליתי חצי קומה למעלה.
הקומה העליונה הייתה מכוסה במרבד שדמה יותר לפרווה גסה מאוד בצבע צהוב והיו במרבד כיסים. אז אני זוכר שראיתי מישהי במטבח והתעוררתי!

חוץ מזה עכשיו, 12 שעות אחרי אותה התעוררות אני חושש שיש לי חום!

חבצואל היבוסי,
מחכה לקירח.

אין תגובות: