30.12.2004

סיכום 2004, הרגעים הגדולים...

איזה רעיון גדול להביא פה סיכום שנתי! הרעיון המקורי היה לספר לכם כמה השירותים בחברה שלי מטונפים ואיך אנשים מצליחים לפספס את האסלה על אף תנאי הראות המצויינים, אך ההברקה של סיכום שנתי תפסה את מקומו של הרעיון המקורי!

2004
ינואר: השנה התחילה כמובן במסיבה. מה שנראה בהתחלה כמסיבה של כיתה ו' ונראה כמו הסרט הרע של השנה, נגמר כמסיבה מצויינת, שסידני ואני הפכנו לכוכבי הערב לאחר ששדרגנו לרמות נהדרות של ערפול חושים! אפילו שרירה הגיעה למסיבה הזו (מסיבה פרטית עלומה) והיה משעשע במיוחד. המסיבה נגמרה באבו- לעפיה ובמאפיית הבייגלה בנוה צדק! באותו הערב חדרו שני מושגי יסוד ללקסיקון:
נוגח פילים.
יגאל.
נוכחתי בסדנא של ד"ר יוסי יסעור "ללכת על גחלים" (או בשמה הרשמי "דינאמיקה של לקיחת סיכונים") והיה נהדר!

פברואר: הדיכאון שלי מהעבודה מחריף! אני שוקל לעזוב את העבודה, אבל המנהל צוות שלי (ביודעין או שלא) מציע לי לרוץ למכרז בכירים אני נענה ומתקבל. במקביל מתחיל סמסטר ב' של שנת הלימודים האחרונה שלי... אין מאושר ממני.

מרץ: בהחלטה מאוד לא שקולה, סידני ואני מחליטים לטוס לחו"ל, היעד אמסטרדם, המטרה: לא לזכור כלום! 3.5 ימים של עונג סטלני, גן עדן של ממש! אני מזכיר פה לכולם שוב, במידה ואתם מגיעים לאמסטרדם חפשו את Dumpkring הקופישופ הכי טוב באמסטרדם! המטרה הושגה ושבנו ארצה לפורים. התמנתי לבכיר והחיים יפים!

אפריל: נסיעה לסיני מתבטלת בעיקבות חיסולו של השייח יאסין. במקום לסיני אנחנו משנים את היעד
לאילת. באפריל גם חגגנו דיסק חדש ושוטי הנבואה בהופעה מצויינת שנגמרה בניסיון שוד, לי ולסידני שלום! סדר פסח היה מצויין כתמיד! אף על פי שחלק איבדו את שפיותם באופן זמני!

מאי: מרביתו של החודש עברה ללא אירועים מיוחדים! אבל ב 23 לחודש חל מפנה מפתיע בעלילה כאשר בערב בוביזמר פגשתי בקוקידו! לא ספק "ה" אירוע! הפגישה המוזיקלית הזו התפתחה לדייט רשמי ב- 25 לחודש, שבו במקום פרחים הבאתי לאישה "גומבוצי" (מאכל הונגרי, כיסוני בצק ממולאים שזיפים) ומאז הכל היסטוריה! משוגע על האישה הזו!

יוני: מילואים עם דודו! היה נהדר, הגענו לרמות חדשות של "למה קראו לנו בכלל?" והמילואים קוצרו ביומיים עקב חוסר מעש פראי במיוחד.

יולי: מסיבת הרווקים למרוקאי מתקיימת באילת למשך 3 ימים, היה מצחיק. קוקידו חגגה יומולדת! בהנחיית אמא שלי\ שדואגת שאני שמן מידי ואוכל מאוד לא בריא, אני עושה בדיקות דם- התוצאה: אני בריא כמו שור! אפילו הכולסטרול שהבאתי איתי מבלגיה ירד! אני מסיים את הלימודים ומתחיל תקופת מבחנים מגעילה נוספת! ולסיום צבייה והמרוקאי מתחתנים סוף סוף!

אוגוסט: אני עובר לגור עם טוסטר
בת"א והחיים יפים! קוקידו אני וחברים נוסעים לסיני, שלושה ימים נהדרים בטראבין מסתיימים בקאזה דו ברזיל הנהדרת!

ספטמבר: שץ התחתן והיה מצויין, נפגשנו אם ג'דנק והאישה החדשה שלו!
יום כיפור נהדר בת"א שמסתיים במסיבת הפתעה שמארגנת לכבודי קוקידו!

אוקטובר: ביקור של נולי בארץ.

נובמבר: חצי שנה לקוקידו ולי- חגיגה בננוצ'קה! סוף שבוע בים המלח, המרק הגדול ביותר בעולם!

דצמבר: עבר רגיל פרט לשבוע מחלות זוועתי שעובר עלינו!

לסיכום: היה מצויין!
נקודות לשימור: אישה!
נקודות לשיפור: מחשב! ועבודה!

חבצואל היבוסי,
שעובד יותר מדי באותו מקום!

אין תגובות: