7.1.2005

K...K...K...Klayman

אי שם בראשית ימי ה- PC, אצלי בבית כמובן ולא במוסך של סטיב ג'ובס וידידו הקרוב בילי גייטס, משהו יותר בסביבות סוף האמצע של שנות ה-90 הנפלאות, מצאתי את עצמי משחק במשחק פשוט ענק.
שלא תבינו לא נכון, זה לא שהוא היה ענק בהשוואה למונטוזומה ששיחקתי על התואם אפל העוצמתי ובעל המסך הירקרק שהיה לנו בבית ולא בהשוואה לכל המשחקים שטוסטר משחק פה בדירה, שגורמים לי להזיל ריר ולבזבז את מיטב כספי, שאיננו, על כרטיס מסך טוב יותר. פה מדובר במשחק ענק מכיוון שמדובר במשהו יוצא דופן!!!

The Neverhood

אתם Klayman החביב, שמתעורר לו יום אחד בחדרון ורדרד במקום לא ידוע וככה מתחיל לו המשחק.
מה צריך לעשות? לאן ללכת? מי נגד מי?
אף אחד לא יודע! וזה היופי שבדבר.
אז למה ההתלהבות?...
הכל עשוי מחֵמָר!
המשחק מסובך!
מלא הומור!
ותענוג... פשוט תענוג... אני חוזר: תענוג! של מוסיקה!

שנים ישבתי לי בבית (אני לא צוחק, מדובר מאותה תקופה של ראשית ימי ה- PC אצלי בבית עד היום) ותהיתי- למה לא הוציאו דיסק? אז אתמול, בעודי משוטט לי באתר המופלא
Lionetwork עלה במוחי הרעיון שאולי יש גם פסקול. מתברר שצדקתי! אוי איזה עונג!

ועכשיו אני יושב לי ומאזין בהנאה צרופה לג'יבריש הנהדר הזה! חובה בכל בית!
מה תמצאו בדיסק?
המון ג'יבריש מלווה בבלוז, רוק נ'רול, דיקסי ומינים אחרים...
אפקטים קוליים של אדם קורא, אישה בחלל, אדם מסתכל טלוויזיה בלי ווליום, אדם עושה מקלחת עם הגב אליכם, חרק מת ועוד...
ואפילו יש הקדשה נהדרת לחיפושיות (ומי שיוריד יוריד, והמבין יבין).

חבצואל היבוסי,
קמתי ב 7 ועכשיו כבר 9:43.

אין תגובות: