26.4.2005

סקאל חניתה בהופעה חיה

יום שני 25.4 אי שם בסביבות 12:30 בצהריים זה קרה: חניתה פטר התקשרה!
קשה להאמין- הרי לכתוב מכתבים אין לה זמן, אז ממש להרים טלפון?
נפעם מהרגע אני עונה לטלפון:
אני: הלו?
חניתה: שלום מדברת חניתה פטר מסקאל... תמתין בבקשה!

מה????? התקשרת ללקוח ואת שמה אותו על המתנה בשנייה שהוא עונה???? מי בוחר שם את האנשים?
אחרי דקה של מוסיקת מנעמים.... חניתה חזרה אלי...
חניתה: רצית לדבר איתי במה אפשר לעזור?
אני: רציתי לשאול אותך שאלה קודם. את יודעת מה הפיצוי ששלחתם אלי?
חניתה: בוודאי! אני שלחתי אותו בעצמי!

ולמכתבים אין לה זמן. היא כנראה ממלאת איזו פונקציה מוזרה במחלקת אריזה?!

אני: ואת חושבת שזה הולם לשלוח רדיו FM ללקוח שרכש מערכת קולנוע ביתית?
חניתה: כן.
אני: ואת באמת חושבת שרדיו FM הוא מוצר מוביל בתחומו ואיכותי?
חניתה: לא. אבל מערכת קולנוע ביתית היא מוצר מוביל ואיכותי ולזה התכוונתי במכתב!

אז למי שפיספס, הנה
המכתב שחניתה "שלחה" לי והנה המכתב שצורף לפיצוי.
שאלתי את חניתה איך היא מסבירה שבשני מכתבים שונים, מובן כי המוצר האיכותי הוא אותו רדיו עלוב שהיא (מסתבר) שלחה לי כפיצוי. תשובה הולמת לא ממש הגיעה מצידה של חניתה בעניין.
הסברתי לחניתה כי סה"כ רציתי שיבטלו לי את דמי המשלוח וחניתה המשיכה בקו של אייל- "אני לא יכולה לבטל את דמי המשלוח, מעבר לכך שאיחרו רק ביום אחד" (אני בטוח שלסקאל לא איכפת שספק לא מביא סחורה בזמן כשמדובר למשל במחשב חדש למנכ"ל...).

אני: מה יש לך להגיד על זה שאייל חזר אלי ביום שלישי בשעה 12:00, כשהוא יודע שאני יוצא למילואים ומבשר לי שהמשלוח לא יגיע אלי באותו הבוקר? ומעבר לכך, למה הוא ביצע את הבירור רק באותו הבוקר ולא יום קודם?
חניתה: אתה מסיק מסקנות לא מבוססות. איך אתה יודע שהוא ביצע את השיחה באותו הבוקר?
אני: כי שאלתי את שירן מתי הוא הזין את ההערה בנושא.
חניתה: זה לא אומר כלום.

כן כן חניתה, גם את לא אומרת כלום!

אני: אני יודע יותר ממה שאת חושבת. אני יודע כל פרט ופרט, הרי לך אפילו אין זמן לכתוב מכתבים.
חניתה: לא מגיע לי היחס הזה וכן אין לי זמן לכתוב מכתבים, יש מישהי שעושה את זה בשבילי אבל אני מכותבת על הכל.
אני: את יודעת שני אישית מכיר מנכ"ל קצת יותר מכובד ממך, שעונה למכתבים ואפילו עונה מדי פעם לשיחות במוקדי השרות.
חניתה: מי אמר שפה לא עושים את זה?
אני: לא יודע, למכתבים אין לכם זמן?!

בכל אופן, בשורה התחתונה גברת חניתה פטר אכן חזרה אלי. עם התשובות הכי עקומות בעולם שלא מתחילות אפילו להצדיק את השרות הגרוע שלהם והיחס המחפיר והמזלזל.

הבטחתי לחניתה שאני אעשה הכל בכדי לפרסם את הסיפור הזה ואני מבטיח לעשות את זה!

וסתם בכדי להרגיע את הנפשות שחוששות לשלומי מפני תביעת דיבה של סקאל- אני מכוסה- אמת דיברתי!

חבצואל היבוסי,
Revenge is a dish best served cold

אין תגובות: