22.4.2005

סקאל טלפון שבור

יום שלישי 19.4 זה קרה- המכתב הגיע!!!
הייתי פשוט מאושר... איזה כייף, לא כל יום מקבלים מכתב כל כך "כנה" וחביב...
כפי שניתן להבין מהמכתב- הם קיבלו את המכתב שלי, שזו התחלה יפה מאוד. מסתבר שהם גם מתייחסים בחשיבות עליונה ללקוחותיהם הרבים, כנראה שאני מהמיעוט שאליו הם לא מתייחסים. מה שיפה שהם עושים את מירב המאמצים על מנת להיענות לכל פניה של לקוחותיהם במהירות וביעילות המקסימלית! מעניין- יכול להיות שאני הוזה אבל בכל פעם שהתקשרתי נתקלתי ב- 10 דקות המתנה, שזה כנראה מענה מהיר (כשמדובר בחברה ממשלתית, אולי!).

בפסקה השנייה מגיעה ההתנצלות המיוחלת, שבהחלט נשמעת כנה ומעומק ליבם של הנהלת שרות הלקוחות של חברת סקאל, פה שוב מזכירים לי שמסתבר שאני מיעוט! (לא רציתי להזכיר להם שזו הפעם השנייה שאני אוכל אצלם חרא וזאת רק מפאת הנימוס).

הפסקה השלישית שוב מעלה חיוך על שפתי- מודים לי בשנית (באותו מכתב) על ששלחתי את מכתב התלונה! אין על מה חבר'ס אני יכול לשלוח עוד ועוד.... בנוסף מידעים אותי כי הנושא הועבר לגורמים הבכירים (חשבתי שהם אלה שכותבים את המכתב?!?!? נו טוב... הרי לסמנכ"לים אין זמן לכתוב, ברור).

את פיסקה 4 הם החליטו להדגיש והדפיסו ברווח כפול (רצו לתת לי זמן לנשום מההתרגשות...) ואני מצטט לכל אלה שלא היה להם הכח לפתוח את הקישור למכתב:
"לאור האמור, ראינו לנכון לפצותך ובהתאם לכך, ביום ה- 08/04/05 נשלח לביתך פיצוי בדואר"
פה מגיע רווח שורה... ואז בעודי נרגש מזיל דמעה נרגשת מגיעה השורה הבאה:
"אנו מקווים כי תיהנה מהמוצר החדיש והאיכותי שבידך כעת ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת במחלקת שירות הלקוחות"

כל מילה אמת! מוצר חדיש! איכותי! ובידי! אמנם הייתי מנסח אותו בצורה מעט שונה: "מוצר!" או בכדי למלא קצת מקום "מוצר שתוכל להחזיק בשתי אצבעות בלבד ואף תוכל לשמוע רדיו בתדרי FM (במידה ותחליט שעדיף רדיו קטנטן על מערכת הקולנוע הביתית שרכשת זה מכבר)." נשמע הרבה יותר טוב ומדוייק לדעתי!

אך זוהי דעתי בלבד ואני לא מאמין שגברת חניתה (שהייתי תוקע על איזה כידון או חנית לשם השעשוע בלבד) פטר, מנהלת שרות לקוחות ארצי בסקאל, מחזיקה מוצר מתקדם זה בביתה ולכן...

ביום רביעי 20.4 התקשרתי שוב לסקאל- הפעם העבירו אותי למנהלת המשמרת- שלומית! שלומית, עלמה חביבה במיוחד (בקריטריונים של סקאל) פסקה כי גברת פטר איננה זמינה והיא עסוקה בישיבות (אני מקווה מאוד שזה על אסלה והיא סובלת) ולכן תיצור עימי קשר מחר.

ביום חמישי 21.4 בשעה 9:41 צלצל הטלפון, אך מכיוון שהייתי עסוק בלהאזין למנכ"ל החברה בה אני עובד (כן, כן זה שעונה למכתבים של לקוחות) לא יכולתי לענות ולהפתעתי הושארה הודעה בזו הלשון:
"שלום מדברת שלומית משרות הלקוחות של סקאל. רציתי לקשר אותך לשיחה עם חניתה פטר. אנו ננסה להתקשר מאוחר יותר".

מכיוון שמאוחר יותר הוא מושג מאוד לא מדוייק, אפשר להבין שלא היה ניסיון שני בעניין מצד סקאל.

אז אני אציק להם מחר!

חבצואל היבוסי,
חדיש ואיכותי!

אין תגובות: