18.4.2005

סקאל עדיין ממתין

ביום ראשון חשבתי שהגיעו ימות המשיח- שיחה לא מזוהה בסביבות שעות הצהריים הטרידה את עבודתי ומצידו השני של הקו- שירן!
שירן התקשרה מכיוון שקיבלה את ההודעה שלי מיום שישי (זו שהייתה ממוענת לאתי שלום המנהלת של שירן). בכל אופן שירן סיפרה לי כי היא לא יודעת מה עשו בעניינו של אייל וכי מכתב כבר נשלח אלי בדואר רשום ביום רביעי!!! ושהמכתב נכתב במיוחד בשבילי ע"י טל מהמחלקה המשפטית???

אני: למה דווקא מחלקה משפטית? הרי מדובר בעניינים שירותיים ומיענתי את סמנכ"ל שרות?
שירן: תראה, אתה לא מצפה שלסמנכ"ל יש זמן לכתוב מכתבים?
אני: דווקא כן! מנכ"ל החברה בה אני עובד (חברה קטנטנה של 1500 עובדים) טורח ועונה ללקוחות ששולחים אליו מכתבים. הרי היא סמנכ"ל שרות אז היא אמורה לדאוג לענייני השרות לא?
שירן:...
אני: את יכולה להסביר את עניין המכתב המגוחך שעין אדם לא ראתה אותו בטרם נכנס למעטפה והפיצוי המבזה?
שירן: אני באמת מצטערת לגבי המכתב, זה לא בסדר. הפיצוי דווקא מתאים לדעתי.
אני: תראי לא ציפיתי למוצר במאות שקלים, אבל לשלוח למישהו שרכש מערכת קולנוע ביתית ב- 1100 ₪ רדיו מעפאן זה די מגוחך. הייתי מסתפק במכתב התנצלות אישי או שתזכו אותי על דמי המשלוח כפי שביקשתי.
שירן: לא ביקשת כזה דבר!
אני: זה שאייל לא כתב את זה (לא מפליא בכלל) לא אומר שלא ביקשתי ויש לי רעיון!!!
שירן:...
אני: מכיוון שבמכתב כתבתם ששחתם לי שובר ולמעשה לא שלחתם- אני רוצה שובר!
שירן: אני אחזור אליך.

ואכן לאחר 15 דקות, חזרה אלי שירן עם שתי תשובות:
* אייל זומן לשיחה אישית אצל מנהלת המוקד וננזף (כן כן בטח).
* שולחים לי שובר.


כרגע יום שני בלילה, כלומר שמיום רביעי עברו.... 3 ימי עסקים ובאופן מפליא המכתב שנשלח בדואר רשום עוד לא הגיע אלי! אני עוד מחכה...

חבצואל היבוסי,
כמו עלוקה על כלב מדמם!

אין תגובות: