15.4.2005

סקאל מכה שנית

המשך לסיפור המייגע עם סקאל...

היום (15.4) הלכתי להוציא דואר. ידעתי שיש לי דואר רשום ותיארתי לעצמי שמדובר ב"מתנה" שסקאל הבטיחו לשלוח לי, כפיצוי על אי עמידה בזמני האספקה והסיוט השירותי אותו נאלצתי לעבור ואכן הגיעה חבילה... טוב לא ממש חבילה, יותר נכון חבילונת... טוב יותר נכון משהו יותר קטן מדיסק או בקיצור- תמוה....

פתחתי את החבילה ומצאתי מכתב
שסרוק לכבודכם ממש כאן!

במכתב גיליתי כי חברת סקאל רואה בי אבן פינה!
גיליתי שהחברה עושה את מרב המאמצים על מנת שמור על רף גבוה של שירות מהיר (חשבתי שאיחרתם באספקה), יעיל (אני צריך להוסיף?), אדיב ומקצועי (בטוח שלא מצד אייל לובטון) ככל האפשר!

הם גם שמחים להעניק לי שובר מתנה!!!... מוצר חשמלי מהחדשים והמובילים בתחומם!!!!
שובר הם לא שלחו, אבל שלחו לי
מוצר חשמלי חדש ומוביל בתחומו.
מדהים לא?

גם התייחסו באופן אישי לתלונות שלי ושלחו לי מכתב סטנדרטי ולא חתום!
גם קיבלתי מוצר חשמלי מוביל שלא עלה להם גרוש כי הוא בכלל מוצר פרסומי של ויזה כאל!

אז לא התעצלתי והתקשרתי שוב לסקאל, בתקווה לאיזה קול ידידותי ומבין, אבל קיבלתי את ויקטוריה!
שאלתי מה פשר העניין ואיפה השובר, ולהלן תשובתה של ויקטוריה:
"קיבלת פיצוי על שיחות הטלפון המרובות והאיחור בהזמנה"
ביקשתי מויקטוריה בנימוס תקיף להודיע לגברת אתי שלום ולגברת חניתה פטר (סמנכ"לית בחברה) שאני לא מבין איפה התשובה
לפקס ששלחתי לפני שבוע ושאני מצפה לתגובה ביום ראשון!

זה הכל בנתיים... אני בטוח שיהיו עוד התפתחויות בעניין בהמשך!

חבצואל היבוסי,
יש לי רדיו בגודל של שק אשכים!

אין תגובות: