19.5.2005

24/7

זה הציון שמגיע לעונה הרביעית של 24. אמנם לא הורגים תרנגולת שמטילה ביצי זהב, אבל גם לא צריך להשאיר אותה מונשמת על מכשירים!

למי שעוד לא הבין- אני נמנה עם אלה שרואים את הסידרה כמעט במקביל לשידורה בארה"ב, אז השבוע שודר פרק 22 עם עוד 2 פרקים בדרך. אז מי שצופה בסידרה בערוץ 10 או מי שמתעתד לראות את הסידרה במרתון נטול שינה (ואני גונב פה רעיון של קווין סמית') שידלג עכשיו לסוף (המקום הזה עם הכוכביות ***).

אני לא מבין איך ג'ק מכניס את עצמו לצרות האלה? למה כותבי הסידרה באמת חושבים שנאמין שהוא מסוגל להיות כ"כ חסר מזל ולהיקלע דווקא לחטיפה של שר ההגנה?
את עצם העובדה שהסכימו להחזיר את ג'ק לתפקיד שטח עוד קיבלתי, אז זה שבמקרה הרגו דווקא את בעל התפקיד שלו, גם כן קיבלתי (הרי זה הגיוני שיהרגו קצין מבצעים בתפקיד ולא קצין בדימוס שעושה עבודות משרדיות בשנה האחרונה).
אבל אז נגמרו להם הטריקים! הרי הכנסנו את ג'ק חזרה לתפקיד, יש לנו כמה ערבים שנוטים להתאבד כל חצי דקה, יש לנו חטיפה.... אהה כן (צצה הברקה במוחם של הכותבים) בואו נכניס לפה איזה מובטל שיכור, רצוי שיצא עם פרייחה (קים כבר לא פה אז יש חוסר בכוסית) וכמובן שהוא ידע להפעיל נשק- כן, כן, בוא נתקשר לטוני אלמידה שיציל אותנו (לי עוד לא ברור איך הוא הצליח לנהוג בכלל במצבו).
טוב אז החזרה של טוני באמת עזרה... טוב שישאר, חשבו להם המפיקים, הוא הרי כבר שיחק באיזו טלנובלה, אז שימשיך לתקוע עיניים של קדוש מעונה למצלמה. "תנו לו גלגל הצלה" אמרו בהפקה- ואכן כך היה- טוני איתנו וכולם שמחים.
אבל אז, להפקה התחילו להיגמר השהידים (כנראה אהבו את אקי אבני שמת כבר בפרק שבו הופיע לראשונה) וצריך להשאיר את הצופים המתח..... אהה כן, נכניס פה קצת רומנטיקה וקינאה! אבל טוני השאיר את הכוסית בבית ואין לה סיווג בטחוני........ טוב זה כבר דורש הינדוס אמיתי!
טוב הצופים כבר רגילים שהמנהלים של CTU לא מצליחים לעמוד עונה שלמה בלי בעיות אישיות- אז בואו נדפוק לנוכחית איזו ילדה סכיזופרנית ותלותית, שתתאבד ותאפשר לאמא שלה חופשה בתשלום! אחלה!
עכשיו תתקשרו מהר למישל דסלר אלמידה ותגידו לה שהיא מנהלת את CTU. אהה כן, שמישהו יספר לטוני!
טוב אז עכשיו יש לנו דרמה אמיתית! אבל עוד יותר מידי פרקים.... מה אפשר לעשות עכשיו:
לחטוף את ג'ק או היקרים לו- Done That
איום ביולוגי- Been There
וגם ככה ברקע יש לנו כמה כורים אטומים שעומדים להתפוצץ... אבל צריך משהו שיקדם את העלילה לכיוונים חדשים... טוב: תהרגו את הנשיא!
אז מה יש לנו עד עכשיו: חבורת חנונים רגשניים ב CTU... ג'ק בתפקיד הגיבור... נשיא מת... רגע! נשיא מת? צריך נשיא חדש! אבל זה בהתראה ממש קצרה- טוב תביאו מישהו שיעזור לו- איפה העוזר הבוגדני הזה מהעונה הקודמת? תביאו את מייק!
אנשים ממשיכים למות וזה חשוב! רובם ערבים וזה גם ככה כח עבודה זול. כל מי שלקחנו בשבי מת... התעללנו בבן של שר ההגנה(זה היה ממש כייף, השמאלני החנון הזה).
טוב זה לא ממש ממריא.... צריך משהו רציני! אבל משהו יותר הגיוני מהשטויות האלקטרומגנטית שהכנסנו בתחילת העונה! טוב, תנו למחבלים גישה לנשק אטומי- זה תמיד מפחיד ועובד יופי! מה זאת אומרת איך הם ידעו להרכיב אותו או מאיפה לגנוב אותו? תנו להם את התדרים הנכונים, קודי ההצפנה ותסבירו להם איך להגיע לסט.
חסר פה משהו נכון? אולי נינה? לא היא מתה וזה ממש לא הגיוני... אולי קים? לא כבר יש כוסית... חסר צבע בעונה הזו- שמישהו יעיר את דיויד פאלמר! מה זאת אומרת למה? שיעזור למחליף של הנשיא!
אך איזה כייף, סט שלם שאנחנו מכירים, עכשיו אפשר להתקדם בעלילה... אבל איזו עלילה בדיוק? הטלנובלה של טוני ומישל או זו של ג'ק והכוסית התורנית?
טוב אז תתפסו את המחבל ותשגרו את הטיל! (זה ייתן לנו שבוע לחשוב).
אז איפה הפסקנו? תפסנו את המחבל לא? אבל יש עוד 2 פרקים? טוב נשחרר אותו! אז מה עושים בשעה שנשארה לנו לפרק?
טוב תעשו לנשיא קצת צרות, שייקח את האש מהחלקים החסרים בעלילה (כמו למשל מי שוב שחרר את המחבל?).
עכשיו שרפנו כמה דקות... טוב תנו איזו סצנה מרגשת עם טוני, הוא תמיד טוב כשהוא עושה ככה עם העיניים והקול הצרוד הזה שלו, אח... איך שמישל תתמוסס לרגליו, איזו דרמה!
אויש יצא לנו מתקתק מידי- צריך להתעלל במישהו. שמישהו יביא את הבן של שר ההגנה, הוא יקדם את העלילה- בתחת יקדם את העלילה ובתחת זה היה! הבחור נשנש! תנו לי איזה קלוזאפ של כוסית בוכה.
מה עם ג'ק? הוא יצא פה ממש חזיר והוא הגיבור לא? טוב שידבר עם הכוסית, אבל ככה ברגש, כמו טוני.
יאללה כולם למשימה, יש לנו תמונה של מחבל נשנש וצריך לתפוס! מי בא? ג'ק וטוני אתם בעניין? ברור שבעניין, אבל לא לפני איזה נשיקת מוות של טוני (הפעם תורו להיחטף. פעם מישל פעם הוא).
מספר נקודות למחשבה:
איך טיל שבתחילת הפרק היה אמור לנחות תוך 3.5 דקות, עדיין באוויר אחרי שעה?
איך אף אחד עוד לא בעט בקלואי?
איך זה שלכל בחורה ערביה בסידרה יש שומה על הפרצוף?

****************************************

מפה כולם יכולים לקרוא:
אז למי שמתכנן לראות את הסידרה בשוונג אחד וכל מי שרואה אותה בערוץ 10- תחסכו לעצמכם את הזמן- תתחילו לראות LOST

חבצואל היבוסי,
CTU, רות, סוף.

אין תגובות: