30.5.2005

שנה טובה

קוקידו ואני חגגנו שנה יחד!

למי שעוד לא יודע, אז הכרנו לפני שנה בבוביזמר תחת עצי האקליפטוס של מחלף ירקונים!
שנה מצויינת אני חייב לציין, בטח שמתם לב (הרי אני הרבה יותר רגוע...) ועוד יהיו רבות כמותה.
אל תדאגו אני לא אכנס פה לפוצי מוצי, את זה אני משאיר לבית! אבל אני באמת אוהב את האישה הזו וכדאי שתדעו!

את השנה החלטנו לחגוג במסעדה ואיזו מסעדה טובה... הבעיה היא, שלשנינו לא היה ממש חשק להיכנס לת"א בשביל זה ומשימת חיפוש המסעדה הוטלה עלי! מייד יצאתי בחיפושים נרחבים ברשת עד שמצאתי מסעדה שנראתה לי בעלת קריטריונים מתאימים:
ממוקמת בצפון (יחסית)
בעלת ביקורות טובות ברשת
והכי חשוב- ארגנטינאית!

למי שלא מבין- ארגנטינאית=בשר ובשר עושה אותי שמח!

התקשרתי למקום והתבשרתי (לא, לא כיסיתי את עצמי בבשר) שבאותו הערב גם ישנה הופעת ג'אז במקום! איזה אושר!

ביום שישי האחרון, אי שם לקראת 21:30 הגענו לעין- הוד ונכנסנו ל
דוניה רוסה.
נכנסו לבית האבן בו ממוקמת המסעדה והתיישבנו במרפסת. לאחר עיון קצרצר בתפריט, החלטנו על מרק כמנת פתיחה ואז... בשר!
לפני תיאור המנות- מתברר שבדוניה רוסה חושבים קודם כל- בשר! ולכן הבשר מוצע ללא תוספות. כן, אין צ'יפס או תפוח אדמה אפוי שבא בצמוד למנה. הפירוט היחיד שתקבלו בתפריט הבשר הוא- שהבקר מיובא בארגנטינה (וגם הגחלים) ושאם תרצו תוכלו להגדיל את המנה ב- 18 ₪ לכל 100 גרם נוספים!
רוצים תוספות? באמת לא ברור למה... תשלמו! ומניסיון- אל תזמינו תוספות, פשוט תגדילו את המנה!
קוקידו הזמינה לה אנטרקוט במשקל 300 גרם ולבקשתה היא קיבלה אותו medium well.
אני הזמנתי סטייק סינטה במשקל 400 גרם ולבקשתי הוא הגיע מדמם כהלכה!
אז אחרי שחיסלנו את המרק (שהיה טעים אבל אני לא מזמין שם יותר שטויות) הגיעה לה המלצרית עם גרילֶר ביד והניחה אותו במרכז השולחן. על הגריל הונחו להם בנחת מנות הבקר שהזמנו ושתיהן נוטפות שומן ומדיפות ניחוחות נהדרים של בשר צלוי!
קשה לי לתאר את העונג שהיה לי לזלול את נתח הסינטה המצויין והמדמם שהניחו מולי באותו הערב!
אתם חייבים לנסות!

הבעיה היחידה שהייתה באותו הערב הוא העובדה שישבנו לנו באזור ללא עישון ולפתע שמענו את המלצרית מספרת לשולחן לידנו ש"זה בסדר, לאף אחד לא איכפת אם תעשנו פה" כמובן שזה גרר מצידי הערה שנוסח "לנו איכפת" אבל לבעלי המסעדה, מסתבר, לא היה איכפת!
התעצבנתי... הבלגתי!
לא כל יום חוגגים שנה עם קוקידו, אז למה להתעצבן!

לשם סביר להניח שעוד נחזור!

חבצואל היבוסי,
מחר בטעם העיר!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כבר אמרתי לך, ותמסור גם לאישה מזל טוב איש :)