30.4.2006

Who The Fuck Is Hedva?

לפני שבוע קיבלתי מייל לגבי חרם צרכנים כנגד חברות הסלולר ומכיוון שחברות הסלולר מעצבנות אותי, החלטתי להפיץ את המייל לכל רשימת התפוצה שלי (לא לפני שהסרתי את המקור והוספתי הערה קטנה משל עצמי). המייל יצא לדרכו ודקה מאוחר יותר, שכחתי ממנו לחלוטין ומהחרם המתוכנן ליום הראשון בחודש מאי (כן כן... מחר).

בעודי יושב היום בעבודה, ראיתי שיש לי מייל ומייד החלטתי לבדוק במה מדובר מכיוון ששם השולח לא נשמע לי מוכר, הייתי כבר מוכן נפשית להיכנס בבת זונה ששלחה לי ספאם (בחורות אולי לא מחרבנות אבל הן ללא ספק מזבלות), אבל הופתעתי לגלות את המייל הבא מחדוה וולפין:

חבצואל (טוב פה היה שמי האמיתי) שלום
צריכה פרטים על חרם הסלולרי מחר
התקשר אלי בבקשה דחוף לטלפון (אל תגזימו)
תודה חדוה
חדשות ערוץ 2

כמובן שתוך 4 דקות התקשרתי לחדוה והבהרתי לה שאין לי כל קשר לחרם הסלולרי ותודה על כך שהזכירה לי כי הוא מתקיים. שאלתי אותה איך היא הגיעה אלי והיא סיפרה לי שבחורה בשם דנה קרני קיבלה ממני את המייל. לאחר בדיקה קצרה ברשימות התפוצה שלי, גיליתי שאני לא מכיר אף אחת שעונה לשם הנדון, שלחתי מייל לחברים והמשכתי לעבוד.

חזרתי הביתה ו.. איך לא בדקתי מייל... ושוב שולח לא מוכר הפעם טנא קימור:

שלום חבצואל (כן גם פה לא נפלתי)
זו טנא מחדשות ערוץ 2 , מהתוכנית "שש עם עודד בן עמי"
אודה לך אם תתקשר אלי הערב בנושא מרד הסלולר המתוכנן למחר
(בלה בלה)
תודה

בשלב הזה, הכל הפך להרבה יותר משעשע, התקשרתי לטנא והבהרתי גם לה (כן כן זו בחורה) שאין לי כל קשר ליוזמי החרם אבל סחטיין על התושייה. טנא (כן, אם היא הייתה בחור היו קוראים לה סל) נשמעה מעט ממורמרת ואמרה תודה ושלום.

אחרי חצי שעה בערך קיבלתי מייל נוסף, הפעם מיריב מנהל המאבק נגד בזק (מכירים אתר נזק) ששלח את המייל הבא:

שלום. אתה מאחורי הסיפור של השביתה מחר ?
יריב מאתר נזק

השבתי לבחור כי אין לי כל קשר לעניין וכי פנו אלי מערוץ 2 כבר פעמיים היום. יריב הגיב מייד:

הם טילפנו אלי כי אני מארגן את נזק ואמרתי להם שאין לי מושג
ואז הם אמרו שיש להם קצה חוט וזה אתה (

אז כל הכבוד לתחקירניות ערוץ 2, אותי לא תשברו!!! אני לא מספר מי מאחורי הסיפור ולמען האמת אין לי מושג, אבל אולי המוסר השכל מכל הסיפור הזה הוא שצריך למחוק את כל המכותבים לפני שאתם מעבירים מייל- כי תמיד תהיה איזו נבלה שתנסה למצוא מי התחיל את הסיפור!

חבצואל היבוסי,
קצה חוט בכּוּשלַאִמַשְךָ

אין תגובות: