10.6.2006

בהפוכה

זוכרים שכתבתי פה שאני עומד להתחתן? אז זה ממש קרה! ב- 27.4 קוקידו ואני התחתנו.
להגיד לכם את האמת- היה מצויין!!!
להיות אובייקטיבי- היה גדול!
להמשיך? לא. אבל אני אספר, ככה בקטנה, מה היה, לאלה שקוראים ולא הוזמנו או לא באו (זונות אני יודע איפה אתם גרים).

התחלנו יחסית מאוחר ב 14:00 קוקידו התחילה להתאפר ואני נסעתי להביא את הבן דוד לקישוט הרכב ובסביבות 18:00 התחלנו צילומים. את הצילומים סיימנו ממש מהר, הכל מאחורי הבית בין חבילות החציר ואח"כ באיזה שדה קצור בכניסה לחבצוליים.

בדרך קיבלתי טלפון מהבית, לא מההורים או משהו, אלא האזעקה של הבית שלנו- מישהו פרץ לנו הביתה! מייד התקשרנו לבעלי הבית, שקיווינו שעוד לא יצאו לחתונה, בכדי שיבדקו מה קורה, אבל הם לא ענו לנו- היסטריה!!! התקשרנו להורים- שישיגו מישהו שעוד לא יצא שיבדוק מה קורה. אחרי שתי דקות הם חזרו אלינו "הכל בסדר אין מה לדאוג"- לא דואגים יש ביטוח!

הגענו למקום בסביבות 19:20 ואחרי כמה תמונות משפחתיות, התחילו להגיע אורחים ומאותו הרגע הזמן מתחיל לטוס. אנחנו עומדים בכניסה ומקבלים את כולם, המקום נראה מדהים, הכל פִיקְס. אנשים מגיעים ולאט לאט מתחילים לאכול- לקחנו קייטרינג שמתמחה באסאדו ומסתבר שהחלטנו נכון ( כי היה טעים!

אחרי שתי דקות שאנחנו עומדים שם בכניסה... או בעצם ב- 21:15 אישרנו ל- DJ להתחיל עם הריקודים הסלונים שאבא של קוקידו ביקש. ובאמת התחלנו עם איזה ואלס וקצת רומבה ועוד כל מיני והכל בעברית וכולם שמחים. פתאום אנחנו קולטים שכולם רוקדים- לא רק המבוגרים שבחבורה, אלא ממש כולם! אפילו אבא שלי שלא רקד מאז החתונה שלו עצמו (מסתבר שאי אפשר להגיד "לא" לנולי!) ובמקום 20 דקות של ריקודים סלוניים (שבהם תיכננו לשבת עם הרב ואולי גם לאכול משהו) התחילה מסיבה בת 45 דקות שבה אנחנו מפזזים ורוקדים עם כולם (אפילו ריקודי- עם היו שם).

מייד עם תום הריקודים עלה לבמה דוד של אבא שלי ופצח בברכה ואפילו הביא אותה בגימטריה שקוקידו כ"כ לא סובלת, אבל לך תגיד לדוד שיפסיק לדבר שטויות ויפסיק לבלבל את האורחים עם שמות משפחה שהם לא מכירים.

בשלב הזה הגענו לחדר הפרטי, הרב לא היה נראה כעוס או משהו ודווקא לקח הכל בקלות (המתין חצי שעה הבחור) ואחרי שסגרנו וחתמנו על מחיר התימני החביב יצא החוצה להתחיל בטקס, רק שברגע הזה גילינו שאנחנו לא יודעים מה צריך לעשות- מי ניכנס קודם, עד לאן הולכים, מי הולך עם מי- או בקיצור מה עושים!!!??? שאלתי את דודו (העד הכי טוב שיש) והוא אמר שאין מה לדאוג פשוט לזרום עם זה- אז זרמנו.

אני נכנסתי עם ההורים ראשונים, הגענו לחופה והרב לוחש לי "מעכשיו אני שולט על הכל, פשוט תעשו מה שאני אומר!" אם לא היה לו זקן, הייתי מנשק אותו (אבל לא נעים עם זקן זה מגרד). ובאמת הוא פשוט התחיל להנחות את האירוע, אמר לי בדיוק מתי לרדת להביא את קוקידו ואיפה ואיך לעמוד, פשוט תענוג! ככה זרמה לה החופה בקלילות, אבא של קוקידו הקריא קטע יפה שכתב, כולם צחקו, ענדנו טבעות, שברנו כוס ונישקנו 400 אורחים!

בשלב הזה התחילה מסיבה על טהרת המוסיקה הישראלית ואפילו כמה פנינות כגון שיר הטרטע והאשם תמיד התנגנו להם והרקידו את כולם! המון אלכוהול, המון מוסיקה וטונה של אנשים טובים ושמחים- זה ללא ספק היום הכי שמח שיכולנו לבקש (גם המתוקים היה מוצלחים, ממש כמו המשפט האחרון).

אי שם בשעה 02:30 מצאנו את עצמנו עם קומץ חברים וקרובים, סחוטים לגמרי אבל עם חיוכים מרוחים על הפרצוף! בין האחרונים מצאנו את סבתא שלי (בחיים למי שדאג), את אמא שלי שגם היא רקדה כל הערב, אחי שנסע מתיש'ו באמצע להשכיב את הילדים וחזר למסיבה ואת שבט הקיסרים הצעיר שנשארו עד הסוף (שהביא שחקנית חיזוק מארגנטינה, שרקדה כל הערב לצלילי מוסיקה שהיא לא שמעה בחייה).

אז המון המון תודה לכל מי שבא!!!

ולכל מי שרוצה לראות את התמונות באינטרנט – פשוט תשלחו לי מייל (המייל שלי נמצא כאן) או שתזמינו את עצמכם אלינו!

* * *
לא אחת התנצלתי פה על חוסר תשומת הלב ומרווחי הזמן בעדכון הבלוג הקטנטן שלי, אז אני מתנצל שוב! ואני שוב מבטיח שאני אשתדל לעדכן אותו לעיתים קרובות יותר (אפילו שאני מתחיל קורס DBA שבוע הבא) ובלה בלה בלה... יהיה בסדר מה אתם דואגים בכלל!!!

* * *
לא יודע כמה מכם מוריד סדרות מאינטרנט, אבל מי שמוריד בטח שם לב שכל העונות הסתיימו!!! אז אני אתן כמה המלצות להורדה:

מורעבים Starved – סידרה קורעת על 4 חברים שסובלים מהפרעות אכילה ואני חושב שהביקורת הכי טובה שאני יכול לספק פה היא שהורידו אותה אחרי עונה אחת כי ההפקה קיבלה כ"כ הרבה מכתבי שנאה מאנשים עם הפרעות אכילה.

המשרד The Office- סדרה מוכרת ואפילו משודרת בערוץ 3 באיזו שעה לא ברורה- מה שאומר שמדובר כנראה בעוד סדרה טובה- ואני יכול להגיד שבאמת מדובר באחת כזו. הסדרה היא למעשה תוכנית ריאליטי על משרד (הכל מבויים כמובן) – למי שרואה פרק אחד ולא נקרע שלא ימשיך לראות- אתם כנראה לא בנויים לזה!

אזהרה!!! אל תבזבזו את זמנכם על Prison Break מדובר בסדרה המאכזבת ביותר שראיתי. הסדרה משודרת גם בערוץ הסדרות של YES ומספרת על מייקל שמנסה לחלץ את אחיו מהכלא ובכדי לבצע זאת הוא נכלא בעצמו- אמנם נשמע מבטיח ובאמת 13 הפרקים הראשונים היו מוצלחים, אבל מפרק 13 הכותבים כנראה הגיעו למסקנה שאין להם ממש סיפור שיכול למלא עונה של 24 פרקים אז הם התחילו להמציא שטויות ומסדרת מתח טובה, קיבלנו מִישמַש חסר הגיון שמוביל לסוף עונה צפוי, לא מותח ודבילי להחריד! ראו הוזהרתם.

חבצואל היבוסי,
יוצא לטיולים יוֹמִיים (אבל זה לפעם הבאה!)

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואיך שכחת להזכיר את הנאום המרגש של הדוד של קוקידו?

קיסלר יניב אמר/ה...

כי זה היה דוד של אבא שלי
ויש איזכור :)

אנונימי אמר/ה...

לא הוזמנתי אבל נשמע שהיה נחמד...
ובאמת הגיע הזמן שתעדכן!