16.8.2006

מוש השור

אני לא זוכר אם סיפרתי או לא, אבל לפני שלושה חודשים בערך החלנו קוקידו ואני לאמץ כלבה! קוקי מאוד רצתה, אני נתתי OK ומצאנו את עצמנו מחפשים אחרי כלבלבים באתרי צער בעלי חיים. האמת שלא חיפשנו הרבה, כי אני מצאתי אחת ממש מהר: כלבת האסקי מעורבת בת חודשיים בערך, נזרקה עם אחיה ואחיותיה דרך החלון לצער בעלי חיים ברמת-גן. התמונה שלה הייתה ממש מתוקה ו... טוב התמונה הייתה באמת מתוקה!

הגענו למקום (מצחין במיוחד מוטב לציין) וקיבל אותנו איזה ילדון במגפיים וסביבו יותר מידי כלבים בפחות מידי מקום. הכלבה הראשונה שקיבלה את פנינו הייתה מושי! שלא הפסיקה לנבוח ולקפוץ לכל עבר (איך לא שמתי לב לפסיכיות כבר אז). אחרי כמה דיונים וטיול ניסיון (הכלבה ממש לא רצתה לצאת האמת) החלטנו לקחת אותה, הורדנו 550 ₪ על האימוץ והעיקור שיבוא ונסענו עם מושי הביתה (מי אמר שצריך לחכות לאימוץ 7 שנים).

אני רק אציין שמושי לא נראתה כבר כמו בתמונה הקטנה והמתוקה שלה- מושי הייתה כבר כלבה בת חודשיים ולפי הרגליים שלה ראו שיש פוטנציאל לגוף בינוני והרבה כח! מה שדי נכון לגביה היום- מושי שמחה ומאושרת אצלנו בחצר- כ"כ שמחה שהיא מחרבנת בכל מקום מרוב אושר! נושכת אותנו (עם חיוך כמובן) בכל פעם שהיא קולטת שיוצאים לטיול, גונבת נעליים מהשכנים, מאוד אוהבת לכרסם מגפיים ובקבוקי מים מינרלים, גם אם אטב כביסה או מטטא יזדמן בין שיניה זה יהיה מבחינתה מעדן. בקיצור הרבה שכל אין ליצור.

אמנם בהתחלה חשבנו שמדובר בלאסי 2, אחרי שראינו אותה משפריצה את מי השתיה שלה על הרצפה ומתישבת על השלולית לצינון, אבל היום היא משפריצה את המים זורקת את הכלי באויר והולכת הצידה לחפש עיסוק אחר בשמש! אז מוש שלנו קיבלה את תכונת הטימטום מגזע ההאסקי ואת שאר התכונות לא ברור בדיוק מאיפה היא הביאה.

אבל מחר (ום חמישי) מוש מתחילה בית ספר! דודיק המאלף (או המעלף נראה איך הוא מחר) בא להרביץ בה קצת תורה! נראה מי ישבר קודם :)

Mush


חבצואל היבוסי,
לשרותכם, במה אפשר לעזור?

תגובה 1:

רוני אמר/ה...

מזל טוב!
אבל אין כמו הדבר האמיתי - ראה
http://www.roniyaniv.net/
ותבין...