27.8.2006

מה רוצה התולעת

אתמול קוקי ואני החלטנו לצאת לזלול משהו. אמנם אני תיכננתי לצאת לבוביזמר, אבל ראיתי את האישה מתחרפנת משיעמום והבנתי שאם אני הולך והיא נשארת חסרת מעש בבית, זה יגמר בחורבן בית שלישי!

החלטנו לצאת למקום שבו גם חילקנו את ההזמנות לחתונה לחבר'ה- רפאליס (ליד צומת הדרים, כלא תל מונד). כשהזמנתי ביקשתי לשבת באיזור הלא מעשנים והבחורה מעבר לקו טענה שעדיף לשבת עם המעשנים בחוץ כי בחוץ יש יותר אוירה!
הגענו למקום ואכן הייתה בחוץ אוירה- בעיקר גריאטרית, אבל אוירה. היינו רעבים אז ניגשנו מייד לעניין והזמנו (לפני שמישהו ינסה לדחוף לנו קטטר)- קוקי איזה סלט מוקפץ ואני החלטתי ללכת על צלחת של קלמרי מטוגן (300 גרם לטענתם) שמגיע עם שני רטבים- וואלה, למה לא?!
הסלט הגיע ואיתו הקלמרי המטוגן. קוקי התלהבה (בהתחלה לפחות) מהסלט ואני הגנבתי את הקלמרי הראשון- רק במקום אחד הצליחו להרוס לי קלמרי (וזה לא היה בסיני) זה היה ב- Match ברעננה, אבל יאמר לזכותם ששם הקלמרי עלה 25 ש"ח ופה הוא עלה יותר מפי 2 ולאכול ביסלי בטעם קלמרי ממש לא בא לי! ביקשתי להחליף להמבורגר עם ביצה ובאמת התנצלו והחליפו את המנה, לא לפני שהביאו לי בנתיים קצת לחם וממרחים כפיצוי!!!
בקיצור- רפאליס- מקום גריאטרי עם שירות טוב (ההמבורגר היה נחמד, אבל לא יותר מזה).

לעומת השירות המצויין שקיבלנו באחוזת ראשונים (טוב רפאליס), מר' פרידמן שעובד איתי החליט לבקר בקנטינה (רוטשילד 71, ת"א)- הזמין סלט וקיבל תוספת פרוטאין בדמות תולעת חסוֹת שמנמנה ("כזו שמרימה את הראש ומסתכלת עליך" ציטוט מדוייק של מר' פרידמן). קראו למלצרית שלא ידעה ממש איך להתיחס לממצא. לא ברור מי הביא את הצלחת למנהל המקום שהביט בתולעת (והיא הביטה בו, כמנהגן של תולעים) ו... זהו! שום התנצלות, שום התיחסות, שום פיצוי!
סלבס שהיו במקום קיבלו יחס שונה לגמרי (פרט לתולעת שרק פרידמן קיבל, לפחות זה).
ניתן לקרוא את הביקורת על המקום ממש כאן (חפשו ביקורת מתאריך 27/08/2006).

חבצואל היבוסי,
עוד פחות מחודש בן 30!

אין תגובות: