31.8.2006

פעם בשנה...

מסתבר שפעם בשנה חוגגים את יום הבלוג הבינלאומי. טוב חגיגות של ממש אין, אף אחד (שאני מכיר) לא ארגן מופע פירוטכני או הכניס אוגר למיקרו, אבל רוב המדורים מציינים את היום בהמלצות על בלוגים מוצלחים- אז גם אני אעשה את זה קצת, כי יש מספיק אנשים שאפשר לפרגן להם על הכתיבה המוכשרת שלהם ומה גם שאת רובם אני מכיר אישית, מה שעושה את הבלוגים מעניינים יותר.
אז נתחיל...

רוני יניב נקודה נט- את רוני הכרתי בעבודתי הקודמת כתומך אינטרנט, רוני היה בכיר ובשלב מסויים עבר לתחום ההדרכה, אחד המוכשרים יותר שהכרתי ובקרוב גם יהיה אבא. על מעלליו תוכלו לקרוא בבלוג החדש שהוא פתח- "הדבר האמיתי" להגדרתו. רוני הוא גם היוצר, הכותב והעורך של הבלוג הבא...

ידיעון התומך- אי שם בשנת 2005 רוני החליט לפתוח בלוג, שמרכז בעיקר נושאים המעניינים תומכי אינטרנט (או כל אדם אחר שלא רואה יותר מידי אור יום ולא מגיב לפינגים) אבל לא רק. אפשר למצוא גם המלצות לסרטים, גאדג'טס, ביקורות תוכנה ועוד.

Thus Spoke Dr Spock- הבלוגר שמסתתר אחרי הבלוג הזה, הגיע לתודעתי אחרי פרסום קטע מאוד מסויים שקרע אותי מצחוק (10 משפטי הפתיחה במיותרים ביותר). בשלב מסויים התברר שהבלוגר מסתובב ביננו (במוקד התמיכה) ולאחר שקראנו עוד מספר קטעים, הגענו להבנה שזו לא סתם יציאה אחת- הבחור פשוט מוכשר.

אין ידים אין אגוזים- את פאבליק סטטיק אני לא מכיר אישית, אבל כל מי שאי פעם היה נותן שירות (ולמען האמת קיבל שירות) חשוב לו שיקרא את הבלוג המצויין הזה. עד לאחרונה הבלוג התמקד בחיי העבודה (בעיקר) של פאבליק וחוויותיה עם שלל הלקוחות בסניף אורנג' (שיחה מעגלית למשל). היום פאבליק כבר לא שם, פאבליק מתמקדת יותר בחייה האישיים, שגם הם מועברים בכתיבה צינית ויחודית.

חבצואל היבוסי העונה החדשה- נו באמת...

חבצואל היבוסי,
רואה את העולם בשני מפלסים!

אין תגובות: