7.9.2006

קצת קינקי

לאחרונה התחלתי להשתעמם ממבחר המוסיקה שאני שומע. לא יודע למה בדיוק אבל זה מה שקרה. מסתבר שכשיש יותר מידי אתה מאבד את עצמך ולא יודע מה לדחוף לנגן באוטו ומוצא את עצמך מעביר כל שיר אחרי 10 שניות בערך.

התחלתי להוריד שטויות, חיפשתי אוספים, חיפשתי לפי סיגנונות אבל כלום!!! אפילו קראנצ'י מהעבודה ניסה- הוא המליץ לי על Funset אבל זה לא המריא ממש והוא גם המליץ לי על Funk'n'stein אבל הם לא צלחו את מחסום השמיעה הראשונה, על אף אהבתי ל Funk.

החלטתי לעשות מעשה ונכנסתי שוב לפנדורה והתחלתי לחטט מעבר למקובל ובאמת נפלתי על שתי להקות שלפי פנדורה מתאימות להגדרת הגנום של dEUS- האחת Elefant והשניה Chikinki. הראשונה גם הי לא צלחה את השמיעה הראשונה.

Chikinki לעומת זאת... ת-ע-נ-ו-ג!
להקה בריטית מבריסטול, שמשלבת גיטרות מנסרות רוק מצויין עם אלקטרוניקה שבאה בדיוק במקום. סיגנון באמת יחודי שפשוט עושה לי טוב כל בוקר בדרך לעבודה! החבר'ה גם לא ויתרו על כמה בלאדות טובות. את האלבום Lick Your Ticket הדיסק הראשון של הלהקה- הפיק סטיב אוסבורן (הפיק את U2 ואת New Order) וחלק מהמיקסוסים בוצעו ע"י אלן מולדר (שעבד עם Depeche Mode, Smashing Pumkins, 9 inch nails). בקיצור- רק דברים טובים!!! מומלץ בחום!

טוב אני אפסיק לזבל לכולם את השכל.

חבצואל היבוסי,
שונא שעוקפים מימין!

תגובה 1:

רוני אמר/ה...

אין כמו פנדורה!