19.11.2006

סטירת רענון

ביום חמישי נסעתי לחתונה של איידן (מזל טוב!), חבר טוב וחמד של בחור שהכרתי בעבודתי ב... עבודה הקודמת שלי. פגשתי המון חברים ישנים, גיליתי ש- 11 חודשים הם זמן מספיק ארוך בשביל לא להכיר הרבה אנשים, אבל באמת היה נחמד ביותר (גם גיליתי שחבר נוסף לעבודה הוא בעצם אח של הכלה)- היה שמח.

בחתונה נצמדתי לטוסטר ואשתו (וואלה טוסטר אתה צריך למצוא לה כינוי אחרת היא נשארת אשתך!) וככה הסתובבנו לנו. כשהתחילה החופה הופיע פרודו, ששונא שאני קורא לו פרודו, ובפי פרודו הייתה ידיעה מרעישה בזו הלשון "חבצואל- הבלוג שלך משעמם רצח!" מייד עניתי "אתה צודק!" באמת הבלוג יצא לי משעמם לאחרונה וגם ארוך בנוסף לכל- וכמו שכל אחד עם זין ממוצע (ומטה) יודע "זה לא האורך- זה העובי!"

ולכן אני חוזר לסורי-
לא עוד תיאור מייגעים על נסיעות משמימות!
לא עוד מדריכי טיולים שלא יודעים מתי הם נגמרים!
לא עוד העלאת העמלות בבנקים!

אז אפשר להתחיל נכון?!

ביום שישי נסענו להורים של קוקידו בצפון- לאבאדו יש חבר הולנדי, שבגלל שהוא הולנדי וגם ככה לא קורא עברית נקרא לו בשמו הפרטי- יאן! יאן, חמד של בחור, בן 69 בעל מראה הולנדי טיפוסי (בלונדיני עם עיניים כחולות) הגיע לביקור וטיול בארץ. אחרי שיצא מביתו ב 5:30 בבוקר, נחת בארץ ב 14:30 ונסע עוד כמה שעות- הגיע בסופו של דבר לביתנו בצפון וכולנו התישבנו סביב השולחן לשתות קפה בטרם נצא לארוחת ערב.
אמאדו: יאן אתה רוצה להתקלח לפני שנצא?
יאן: לא!

שתיקה של 3 שניות שררה סביב השולחן, כשבראשנו (פרט לשל יאן) עוברת המחשבה "הוא צוחק או לא?"

יאן: I am not sweaty (במבטא הולנדי חביב).

טוב, יצאנו ל"ספגטים" החדש ברמת ישי- אני אתן לכם את ההזדמנות לעבור ישר לפסקה הבאה: היה חרא! קוקידו ואמאדו החזירו את המנה הראשונה שהגיעה קרה, אבאדו אכל מרק עדשים, אבל גם אם הוא היה קפוא זה לא היה מזיז לו. גם את המנה העיקרית החזירו קוקי ואמא שלה כי היא הייתה קרה (המנה כמובן, תרגעו) ואני חייב לציין שהמנה שלי נחנה בטעם מיוחד של פסטה שעשו, תלו לייבוש ואז שמו קצת רוטב וחיממו במיקרו. מוטב לציין שהשירות לפחות תאם את המנות! המלצרית באמת הייתה בסדר אבל מנהלת המשמרת, שבאה לשאול אם הכל בסדר (אחרי שהוחזרו שתי מנות) אמרה לקוקידו שלא ממש מעניין אותה אם טעים, אלא אם היא מסופקת מהשירות! 10 פשוט 10 !

לפני המסעדה ישבנו עם יאן והוא סיפר לנו שיש לו שני כלבים. הכלבה המבוגרת יותר סובלת מחוסר נחמדות כלפי כלבים אחרים. יאן מצא פתרון מאוד יצירתי לסיפור הזה- הכלבה מקבלת 40 מ"ג פרוזאק ביום- מסתבר שזה עושה את העבודה! (ההולנדים האלה יודעים לעשות חיים)- לכלב השני הוא נותן ריטלין והם פותרים יחד תשבצים.

* כל מי שרוצה שאני אמשיך להעלות תמונות מהטיול- תוסיפו תגובות ואני יעלה.

חבצואל היבוסי,
שמתנתק מחר מהכבלים!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יאללה תפסיק לבלבל את המוח ותראה תמונות!!!! נולי.

קיסלר יניב אמר/ה...

יא בהמה תבואי לראות!