5.1.2007

מגמה חיובית

לאחרונה אמרו לי שאני מאוד אנטי ושאני שולל הכל וביקורתי נורא כלפי כל מה שקורה סביבי. חשבתי על זה קצת והחלטתי שהפוסט הראשון של שנת 2007 יהיה פוסט חיובי, פוסט האנטי אנטי או יותר נכון וברוח חיובית יותר- פוסט שיספר לכולם מה כן עושה לי טוב ואת מי אני כן אוהב.

לפני שנתחיל, בכדי שלא תגידו שזה הולך להיות איזה פוסט רגשני וסוחט דמעות אני אתחיל בחשוב מכולם- אשתי! קוקידו האגדית (כמו שאומרים: עוד בחייה) אותך אני הכי אוהב!

ובלי שום אבל או סייג אני אמשיך ברשימה:

ספרים- כן, אני אוהב לקרוא! (וחשבתם שאני אתחיל עם אוכל! לא טעיתם זה מייד מגיע). הכל התחיל למעשה בקטע סוטה במיוחד מתוך "המחברת הגדולה" של אגתה קריסטוף (לא קריסטי) שצ'יק נתן לי לקרוא אי שם בתיכון- אחרי שקראתי את הקטע החלטתי שאם בספר נותנים לנו ספר שמתאר סקס עם בעלי חיים לבגרות- כנראה שכל הסיפור הזה שווה משהו! אז לגברת קריסטוף הצטרף מהר מאוד סטיבן קינג ואחריו: אסימוב, טולקין, הרברט, קונץ, האריס, קרת, גיימן והאחד והיחיד אדמס!
בשר- שני רעיונות היו גדולים יותר מהמצאת הגלגל א) הניסיון הראשון להשתמש בעלי קנאביס כחומר בעירה ב) ההחלטה לשפד בן בקר ולצלות אותו מעל המדורה! אין כמו סטייק טוב, מדמם ועסיסי בכדי לעשות לי את היום. מבחינתי 3 פעמים בשר ביום זה גן-עדן עלי אדמות.
צ'יפס- גם האירים יסכימו איתי שתפוחי אדמה הם ללא ספק אחד הדברים היחידים הטובים שהם לא בשר ואפשר לאכול: סלט תפו"א, סינייה, מפרום, רקוט קרומפלי (ההונגרים שביננו מבינים אותי) וכמובן- צ'יפס. אני לא יודע אם הסיפור של הבלגים על איך הצרפתים גנבו להם את הבעלות על המאכל הזה נכון או לא, אבל ללא ספק הצ'יפס הכי טוב שאכלתי הוא הצ'יפס בדוכן ליד הבורסה בבריסל! עוד המצאה גאונית שמשלבת שומן ומעט מאוד בריאות!
גיא זהר- מת עליו. אני לא חושב שיש עוד מישהו שיכול להעביר סיכום יומי במדינה שלנו ולהשאיר אותך בסוף המהדורה מלא חיוכים!
אהוד בנאי- לא חושב שהוא עשה משהו רע אי פעם, כל מה שהוא מפרסם אני אוהב.
נוה חמציצים- אני לא חושב שאני צריך לפרט בעניין הזה.
אינטרנט- כמו לוחות הברית- חינם אז תביא שניים.
ניצן הורוביץ- כן כן, ראש דסק חדשות החוץ של חדשות 10. פרט לזה שהוא יודע בדיוק להביא את הנושאים המעניינים, הוא גם מעביר אותם בצורה מיוחדת, שכוללת דיבור משעשע, נפנופי ידיים ומידי פעם גם אביזרים שונים- אחד הגדולים.
אלכס אנסקי- כל בוקר במשך שנים הייתי מקשיב לו בדרך לצבא לעבודה ומה לא ולאחרונה הוא גם משחק מצויין ב"בשורות טובות" לצידו של שי אביבי.
שי אביבי- החמישית המצחיקה ביותר מהחמישיה הקאמרית (לדעתי לפחות) שם זכה לשחק את אלוהים בצורה מבריקה, עכואיסט ואת המוכר בחנות הסקס האגדי. לא הרבה זוכרים את התוכנית "מקרה לילה" בערוץ 2 שהייתה אחת התוכניות הטובות יותר וגם משם אני תמיד אזכור את "למה לדבר אם אפשר לראות סרט" או את המשפט הגאוני בתוכנית עם דב נבון "אל תקרא לי אחי ואל תיגע באחותי". עכשיו שי הביא עוד פנינה שמזכה אותו בנקודות טובות מבחינתי התוכנית "בשורות טובות"- נהדר.
שר'לה שרון- הייתה שנים ברשימת השנואים עלי ביותר. הזקנה המכוערת לא יודעת לשיר, מנגנת בלי שום חן ושלא לדבר על דיבור מטונף- אבל מה?! יודעת לעשות שמח! ובגלל זה היא כאן.
גורי אלפי ואסי כהן- צריך סיבה?!
מיקי ברקוביץ'- מת עליו, מישהו יודע מה קורה איתו היום?
אחמד טיבי- אוהב אותו כי אפשר לשנוא אותו בלי ייסורי מצפון!
אורי גוטליב- איזה איש נחמד ומצחיק "נבאחו תעשה לי ילד".
יובל סמו- קפטן סלומוניקו השלישי, גדעון להב, אראגן אלבניון, אומברטו ז'וסימר דה סילבה פלומיננזה דו סנטוס אוליוורה, חריף הנער הצ'רקסי, ארנון פישנזון, עוזיהו צ'צ'יק פרוכטר, וכבוד ראש הממשלה! גאון!
החתול שמיל- הוא משהו לא רגיל.
פורטיסחרוף- גם פה אני לא חושב שיש לי יותר מידי מה להסביר.
סחרוף- ע"ע פורטיסחרוף.
ברוס ויליס- טוב מה קשור? כשהייתי ילד מאוד אהבתי את סידרת המופת
"בלשים בלילה" (בתקופה שהיה ערוץ אחד והוא שידר כמה דברים איכותיים) וכנראה שמאז אני פשוט אוהב את השחקן הזה על אף הנפילות שלו פה ושם.
סיביל שפרד- ע"ע ברוס ויליס (בלשים בלילה) ותוסיפו לעניין שהיא הדמות הסקסית הראשונה שנחשפתי אליה בילדות.
רבקה מיכאלי- ע"ע סיביל שפרד להוציא סקסית, בלשים בלילה וברוס ויליס. לא יודע אני פשוט נהנה להיזכר בסיבה למסיבה מידי פעם ובפינות מזהו זה!, היא באמת אישה חביבה.
מויישה אופניק- דמות גאונית, למדתי ממנו הרבה.
קובי אוז- סמל מין! טוב לא ממש, אבל זו הייתה הדרך שהיו מקבלים אותו לבמה בתחילת דרכה של טיפקס. גם הוא יוצר נפלא לדעתי, שעושה רק טוב ואין מה לדבר על ההופעות המצויינות שהוא נותן!
יואב קוטנר- בזכותו אני חושב שאחי התחיל לשמוע מוסיקה טובה ובזכות אחי גם אני. קוטנר(הידוע בכינויו י') היה הרבה יותר מופרע ממה שרוב הישראלים זוכרים ופרט לפעמים שהושהה מגלי צה"ל, הוא גם גילם את אחת הדמויות המצחיקות ביותר: פרופסור מקס ("מה נשמעקס טמבל?") בתוכנית "מה יש?" של ארז טל. בזכות פינתו של י' בזהו זה אני זכיתי לשמוע את dEUS שהיא הלהקה החביבה עלי.
מירי מסיקה- מזכירה לי פנייטה או בקיצור משהו שנראה שכייף לחבוט בו! (שזה דבר טוב, לא?).

יש עוד רבים וטובים ולמעשה אני חושב שהוכחתי פה את הנקודה החשובה:
שאני לא תמיד אנטי, אך ללא ספק לרוב!

חבצואל היבוסי,
עובד הכי טוב ב 18 מעלות!

(וגם זה בהגזמה).

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

That's the spirit
תמשיך ביום ראשון לתוך השבוע.גם בענין הטפרטרות.
אם לא אני יצטרך לדבר עם אישתך שתרגיע אותך!!!

אנונימי אמר/ה...

אחלה פוסט, ממש נהנתי!
דורי

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה אני באמת משתדל!

אנונימי אמר/ה...

אחי, שכחת משהו חשוב מאוד: מציצת בייצים...

אי שם בעבר הרחוק (כיתה ז')- התעצבנתי על רחלי וצעקתי לה באמצע שיעור גאוגרפיה קבל עם וכיתה: "תמצצי לי את הבייצים!!!"
והיא ענתה: "בייצים לא מוצצים!!"

אז 2 דברים אלייך רחלי:
1. מאיפה ילדה בכתה ז' (להזכיר - זו לא הייתה התקופה של היום)יודעת שבייצים לא מוצצים?

2. בייצים כן אפשר למצוץ ולפעמים זה יותר נחמד מלשתות מהבקבוק...

אז לחיי רחלי ומציצת בייצים...

קיסלר יניב אמר/ה...

ארל'ה אני חולה עליך!
מי יתן וביציך ימצצו בקפידה לכל ימי חייך!
לגבי רחלי- לפי מה שאני יודע- היא עושה את זה דרך סדין היום לא?