2.2.2007

תגיות להמונים

מסתבר שיש איזה משחק שרץ בין הבלוגרים שביננו (כן אני כזה, עצוב אה?) שנקרא משחק התגיות. המשחק אמנם לא כולל ולא דורש קימה מהכיסא כמובן, הרי בסופו של דבר כולנו לבנבנים מרוב קרינת מסך, אבל הוא בהחלט נחמד ונראה לי אעפ"י מיעוט הבלוגרים שאני מכיר, אני אשתתף בו.

הסיפור די פשוט- כל אחד כותב על עצמו 5 דברים אישיים, שידעתם או לא ידעתם עליו ומתייג מספר בלוגרים אחרים. אותי תייג רוני יניב.

אז הנה חמישה דברים שלא ידעתם עלי:

1. עוד לא אכלתי לובסטר.
2. אני וניירת לא חברים טובים.
3. פעם הערתי את עצמי בנפיחה (שימו לב שהערתי את עצמי! אהה כן זה קרה כמה פעמים, אבל ביננו אה?).
4. שלחתי פעם keylogger לכמה אנשים, למטרות ניסיון- מה שנקרא- למען המדע.
5. יותר למי שלא פגש בי מעולם- אני יודע לגלגל עיניים כמו בסרט מצוייר @_@

אז מכיוון שרוני כבר תייג אותי- הנה התיוגים שלי ואני מקווה שהם ישימו לב, מתישהו:

זורק החזירונים, Public Static, Dr Spock

חבצואל היבוסי,
מסתבר שהייתי פעם פיגווין.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Great blog

קיסלר יניב אמר/ה...

בכייף שיהיה