21.1.2007

כמה חם

לפני חודשיים שלושה החלטנו קוקידו ואני שנמאס לנו לשלם 200 ש"ח בחודש בשביל תוכנית אחת שאנחנו מקפידים לראות. אמנם הרצועה הייתה תוכנית גאונית, הסאטירה היחידה במדינה הזו, אבל 200 ש"ח בשביל שלוש תוכניות ולקט בשבוע? קצת מוגזם לא? בטח!

התקשרתי לחברת HOT וביקשתי להתנתק וכמובן שהנציגה החביבה הבטיחה לי שיחזרו אלי משימור לקוחות ובלה בלה בלה... לא חזרו אלי... בלה בלה בלה... וואלה יופי!

אחרי כמה ימים נזכרתי שבזמן המונדיאל האחרון היה לי כסאח די רציני איתם על עניין התחייבות ונציגת פניות ציבור אחת טיפלה בי אישית (כן כן, ביטלו לי את ההתחייבויות) ואחרי חיטוט קצרצר בסלולרי שלי אפילו מצאתי את הטלפון הישיר שלה! הידד!

התקשרתי לטלי (נגיד שקראו לה טלי) והצגתי את עצמי. היא אמנם לא זכרה מי ומה, אבל האמת זה לא ממש עניין אותי. סיפרתי לה כמה אני רוצה להתנתק מהם וכמה לא חוזרים אלי וכמה אני אשמח אם היא, בתור אחת ששרתה אותי נאמנה בעבר, תוכל לעזור לי בעניין. טלי, כנציגת פניות הציבור נאמנה, ביקשה ממני לפחות לשמוע הצעה מנציגי השימור של החברה- הסכמתי.

ביום בהיר אחד (זה היה לפני חודשיים) בעוד פּריטי אייז, קראנצ' ואנוכי, יושבים לנו בקומה 2 הלא מאוכלסת ושותים קפה (מסתבר, שלשתות קפה בקפיטריה זה רק לאנשים שממש עונים לטלפון וכל האחרים צריכים להסתתר, כי זה ממש לא תקין שגם תשתה קפה וגם לא תענה לשיחות. הרי אתה לא ממש עובר באמת כמו השאר וזה לא נראה טוב אז צריך להסתיר אותך עמוק עמוק בקומה שניה, כשלמעשה אתה עובד בקומה ראשונה וזה ממש הפוך אבל לא ממש חשוב) התקשרה אלי נציגה בשם גלי (נגיד שקראו לה גלי) להציע לי חבילת שימור. לגלי לא היה יותר מידי מה להציע אז הבהרתי לה מה זו חבילת שימור טובה מבחינתי:
ערוץ ביפ- 15 ש"ח
ערוץ 1,2,10- אמנם חינם אבל אני מוכן לשלם עוד 10 ש"ח לערוץ
שירות- שהם לא באמת נותנים 5 ש"ח
סה"כ 50 ש"ח לחודש וזה כולל טיפ 5 ש"ח על השירות.

הסברתי גם לגלי שכמו שהם מוסיפים לי תשלום על ערוצים, אני מוכן לחסוך להם ולהוריד את הערוצים ולשלם רק על אלה שאני באמת צופה בהם! פייר לא?!

גלי טענה שזו לא חבילה שניתן לספק ושאפילו ממיר אנלוגי יעלה לנו 150 ש"ח לחודש. אני השתדלתי להשמע מופתע וסיימנו את השיחה כידידים ואכן אחרי מספר ימים הגיע נציג החברה ואסף את החפצים המטופשים מביתנו הקט אשר בחבצוליים- אנחנו אישית עשינו קומבינה אבל קוקידו לא רוצה לספר לאף אחד אז הנה אני לא מספר!

היום מצלצל הסלולרי שלי ועל הצג מופיע צמד המילים "מספר חסוי" והאיש מעבר לקו הזדהה כנציג שימור של הוט (ואני חשבתי שהוא חסוי), שסיפר לי בנימה נרגשת כי הם גילו שהתנתקתי משרותיהם והוא רוצה להציע לי חבילה אטרקטיבית!!!

התרגשתי נורא! הם זכרו! ואני כבר חשבתי שהם לא יתקשרו לעולם!

שאלתי מה ההצעה האטרקטיבית והוא פרט אותה באוזני בפשטות:
65 ש"ח לחודש עבור ממיר אנלוגי!

קוקידו התישבה, אני התחלתי להזיע מהתרגשות ומושי התישבה על גג המלונה! כזו הצעה אפילו היא לא שמעה- אמרתי לבחור שזו באמת הצעה מאוד מפתה אבל אנחנו מוותרים בנימוס. האמת, אם זה לא היה כ"כ עצוב שHOT שולחים את העובדים שלהם להתבזות ככה מול לקוחות גם הייתי אומר לו מה אפשר לעשות עם ממיר דיגיטלי לעכוזו של נציג שירות, אבל ויתרתי בנימוס- אני ממש מנומס, מזל שאני לא עז*.

חבצואל היבוסי,
מסתבר שבזינגרס יש יופי של טראפלס!

*ערב טוב, מתכופפת בבקשה...

אין תגובות: