16.2.2007

חוטפי החתולים

לפני כמה שנים טובות הגיעו ראשוני התאילנדים לחבצוליים. עובדים זרים, שהגיעו לעזור לחקלאים בעבודה שאף ישראלי לא ממש מוכן לעשות (בדוק! אני אחד מהם- מהישראלים, לא מהתאילנדים) ואיתם (התאילנדים הפעם) צץ החשש לאוכלוסיית החתולים במושבנו הקט.

אני לא מת על חתולים או במילים קצת פחות יפות- אני מעדיף חתולים מתים על כאלה שמסמנים אותך כטריטוריה, אבל כל זה בכלל לא קשור לעניין. התאילנדים תודרכו שאסור להניח מלכודות בישראל וכי הצייד אסור בהחלט ומי שיתפס יוחזר לתאילנד.

גם אבא שלי מעסיק תאילנדי חביב, שמתחלף לו כל מספר חודשים, שעוזר לו לחלוב את הפרות- כייף חיים. אבא שלי, בכדי לפתור בעיית עכברים ונחשים (שלמעשה לא ממש הייתה קיימת) החליט שהוא מאכיל את החתולים ברפת בכדי שישארו ויצודו מזיקים.

עד כה, הכל טוב...

לפעמים כשאנחנו מנסים לפתור בעיה מסויימת ובעיקר כשהיא לא הייתה קיימת, אנחנו יוצרים בעיה אחרת (ממש כמו ברחוב סומסום)וזה מה שקרה ברפת- אמנם אין עכברים ואין נחשים אבל עכשיו יש ים של פרעושים!

אבא שלי מייד חשב על פתרון- מלכודת! (ראה רחוב סומסום כנראה).

וכך הורי צדים להם חתולים בעזרת מלכודת חתולים (יש דבר כזה) ומעט טונה. את החתולים הניצודים ההורים שלי מפזרים ברחבי המדינה. התהליך די פשוט- המלכודת מונחת, חתול נתפס, אבא שלי קורא לאמא שלי שמכניסה את המלכודת עם החתול לתא המטען, נוסעת לה לסידורים ומשחררת את החתול לחופשי- לדבריה "הם ממש מאושרים ורצים להם בשמחה אל האופק" (טוב בלי התיאור הציורי של האופק וסביר להניח שאת המאושרים אולי אפשר להחליף במבוהלים אחרי נסיעה בתא מטען חשוך).

אז ככה ההורים שלי הפכו למאפיה של חוטפי חתולים ממולחת, אוכלוסית החתולים במושב חושבת שרבים מחבריה נכנסו לתוכנית להגנת עדי מדינה ובסופו של דבר מישהו יאשים איזה פועל תאילנדי, שהוא הכין לו נשנוש מהחתול של השכנה!
או שבעצם יחזירו את ההורים שלי לתאילנד!?

 

חבצואל היבוסי,
וושינגטון! (ממש כמו דרורה פרל).

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואני לא הבנתי לאן נעלמה החתולה שהייתה באה אלינו כל בוקר...
(קצת שמחתי האמת שהיא לא באה)

קיסלר יניב אמר/ה...

שילמתם פרוטקשן?

אנונימי אמר/ה...

תחחחח אדיר!!

אנונימי אמר/ה...

תשמע עכשיו הכל ברור.. בנוגע לשריטה.. שלך