9.3.2007

הקשר הבריטי

אין ספק ששנאה מקרבת לבבות!
אם זה החמאס והפתח, הקשר האירני או השנאה המשותפת שיש לסקוטים ולאירים כלפי הבריטים- לי נותר רק דבר אחד לעשות- לשתות עוד כוס של גינס!

לפני יומיים, החבר'ה פה במשרד החליטו לצאת- אני לא יודע אם זה היה לכבודי או לא, אבל זה בהחלט היה רעיון טוב. ליסה אמרה לי שהולכים לאיזה פאב לאכול פיצה. אחרי שהיא קיבלה ממני מבט שואל לגבי העניין- היא הסבירה לי שליד הפאב יש פיצה! קניתי! ליסה וג'ון אספו אותי והגענו למקום. באותו הערב היה משחק של סלטיקס נגד מילאנו בגביע האלופות- ליסה וג'ון שכחו שזה פאב של אוהדי סלטיקס- המקום (וזה מקום ענק, שני חדרים ממש גדולים) היה פשוט מפוצץ בלובשי חולצות פסים ירוקות וכולם צועקים על הטלויזיות ומחלקים הוראות או מוחאים כפיים בכל פעם שהכדור עובר לסלטיקס- אוירה שמחה! עד ההפסד כמובן בהארכה...

ברגע שהגיע זָאוִי הזמנו פיצה לארבעה וכפי הנראה עם כל התוספות- אז את הפיצה מזמינים בחוץ אבל המלצרים פשוט נכנסים פנימה עם המגשים- קטע ענק! ולאט לאט המקום פשוט התמלא באנשי החברה, שהלכו והשתכרו להם להנאתם! אני לא נשארתי חייב ואחרי שתי גינסים- הזמנתי עוד אחת!

בארוחת בוקר למחרת היה חסר לנו שחקן- מסתבר שזאוי החליט לוותר על העבודה אחרי שהוא חזר בשעה 8 בבוקר הביתה- הדבר היפה הוא- שאף אחד לא עשה מזה סיפור! יודעים לעשות החיים!

אז מחר יום אחרון בעבודה פה באירלנד. החבר'ה התארגנו ויצאו היום לסרט על חשבון החברה- אני הוזמנתי גם כן כמובן- אני ממליץ בחום להוריד את The Good Shepherd כי ללא ספק להשקיע עליו 35 ₪ בקולנוע יהיה בזבוז מצער של כספכם היקר. רוברט דה נירו הוא ללא ספק שחקן טוב, אבל שישאיר את הבימוי לאחרים- סרט די צפוי, ברובו משוחק טוב (פרט לאנג'לינה ג'ולי שפרט לעובדה שהיא פצצה- לא מראה כישורי משחק מיוחדים) ועם הופעה ישראלית קטנה של מארק איבניר (שלא משחק ערבי עם כאפיה או שוכב עם גיבור הסרט) ושכדרך אגב מופיע בסרט מצויין אחר שנקרא When Do We Eat שעליו אני דווקא ממליץ בחום!!!

חבצואל היבוסי,
ושמישהו יכבה את האור!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מתאים לך לאהוב את הסרט:
WHEN DO WE EAT

קיסלר יניב אמר/ה...

כן באמת מאוד התחברתי לכותרת.
אבל הסרט באמת טוב!