11.3.2007

נאצי נשאר נאצי

הנאצים, כידוע לכולנו, עשו עבודה טובה כי הם עשו אותה בצורה יסודית. לא הרבה דברים השתנו מאז ועד היום וגם האדולפים הנאורים של היום, הם בדיוק כמו האדולפים של פעם- חמורי סבר ועובדים by de book.

האדולפים של פעם אהבו לשרוף דברים- מפחם ברכבות הקיטור ועד ליהודונים קטנים לחימום הנשמה. המנהג הזה קצת בעייתי היום- רכבות קיטור עברו מן העולם וכך גם הרייך השלישי- בעיה! מה עושים? נותנים לאנשים לעשן בשדות תעופה- זה בטוח יהרוג מישהו בשלב מסויים.

כן, זה נכון, אני יושב עכשיו בשדה תעופה נאצי, שואף עשן שלאו דווקא אדולפים מעשנים- אלה דווקא יהודונים שמנצלים את העובדה שאפשר לעשן בתוך השדה... כן גם זה מזכיר כמה משת"פים מלפני 60 שנה לא?

הטיסה מדבלין לפרנקפורט הייתה מצויינת! הנאצים ארגנו אחלה מטוס, טיסה חלקה ולא יותר מידי אנשים- שוב הייתה לי שורה שלמה רק בשביל עצמי. אבל הייתה בעיה, חייבת להיות בעיה! חברה של יהודונים שעלתה למטוס ודווקא טסה עסקים, זיינה לכל המטוס במוח במשך כל הטיסה המזורגגת, שרו כשהמטוס נחת כמו חבורת קופים לא מפותחת וכמובן שהתחילו להוריד ציוד עוד לפני שהמטוס נגע בקרקע!- לא יודע מה להגיד לכם- אבל אני אישית מעדיף לשמוע ילדה הודית צווחת ובוכה כל הטיסה מאשר לשמוע איזו רחל ושמעון שרים היום יום הולדת לברוך שמוחא להם כפיים כמו איזה כלב ים מחונך עם שפם! אני אמנם לא אדולף אבל הם בהחלט שנואים עלי!

טוב איזו אווה אחת הכריזה עכשיו שהטיסה עומדת לצאת- יוצאים בזמן האדולפים, על זה אי אפשר לכעוס עליהם!

חבצואל היבוסי,
הולך להפליץ ליד המעשנים!


חייב להוסיף עוד נקודה אחת קטנה:
הקפה הכי מחורבן ששתיתי לא היה בארה"ב, אלא בשדה התעופה של דבלין- היה לו טעם של מים מבאנג!

אין תגובות: