2.4.2007

4 משבצות שמאלה

כיאה לתקופת טרום פסח, עברו עלי כמה שבועות אינטנסיבים במיוחד. הכל התחיל בתפקיד חדש בעבודה- חבצואל היבוסי הוא מעכשיו havtzuel.NET ואחרי השהות החביבה בהחלט באירלנד, חזרתי ארצה ומהיום שקראנצ' יצא לו לחופשה בהודו, הופצצתי בקריאות. האמת שאני לא מתלונן, כי באמת למדתי הרבה ואני עדיין לומד, אבל לא קל- בעיקר איזה יוץ אחד ששולח הודעות שמזכירות יותר את הילד מהפרסומת של הכללית מאשר מתכנת, אבל נעזוב את זה עכשיו.

בנוסף לכל אלה, ביום שחזרתי מאירלנד, בעל הדירה שלנו הודיעה לי חגיגית, שהבת שלו חוזרת ארצה. שאלתי אותו למה זה מעניין אותי בכלל?! אבל הוא לא ענה- כי האמת שלא ממש שאלתי. קוקי ואני מייד פצחנו בחיפושים אחר בית מתאים לנו ולמוש וגילינו שהשנתיים שהעברנו במושב עברו בעליית הביקוש לבתים באיזור והמחירים בשמיים מבחינתנו ($600 לאיזו דירה מתפרקת בכפר יונה). ראינו גם דירה של שני חדרים פה במושב (חבצוליים) של איזה בחור מאוד נחמד אבל העובדה שהוא תולה תמונות של זונות תאילנדיות על הקירות בבית והעובדה המדאיגה יותר- שהוא לא ניקה את המקום כבר 6 שנים, הביאו אותנו למסקנה שהבחור כנראה הוזה אם הוא חושב שמישהו ישלם בשביל לגור שם.

הבשורה הטובה היא, שאחרי חודש של חיפושים, מתפנה בית ממש פה ליד וקוקי הייתה שם היום ונתנה א לכניסה מיידית, אז מחר אני מדבר עם בעל הבית ונשב לאיזו שיחה עניינית כמה שיותר מוקדם! מכיוון שבבית הנוכחי היו מקרר, מכונת כביסה וטלויזיה- אנחנו צריכים לקנות את כל אלה עכשיו- אז אם למישהו יש מקרר במצב טוב, או מכונת כביסה שעושה את העבודה- נשמח לשמוע!

עכשיו למשהו שונה לגמרי- אני חייב להמליץ פה על שני סרטים:
Children Of Men שתורגם לעברית בשם "הילדים של מחר" (לא ברור למה)- סרט שהורד אחרי המלצה של טוסטר וחייב לציין שזה אחד הסרטים החזקים יותר שראיתי לאחרונה- רעיון מעולה (לפי ספר באותו השם), משחק מצויין וצילום פשוט מדהים בעיקר סצנה אחת מדהימה שמצולמת כולה מהכתף במשך כמה דקות בשוט אחד מדהים. מה שכן- סרט קשה ומאוד אלים- אבל גם קוקי אהבה. קצת על הסרט- לא יודע מאיפה להתחיל כי אני לא רוצה לקלקל או לגלות כלום, אז תנסו לבד.
18 קילו של אהבה- הוא הסרט השני, שזה עתה שודר בערוץ 2. עמי, בחור בן 36 שסובל מניוון שרירים וחי עם אמו בת"א. בגיל שנה, רופא אמר לאמו שעמי יחיה עד
גיל 6. הסרט מלווה בעיקרו מלווה את עמי והחברים שלו, במסע בארה"ב בחיפוש אחר אותו רופא- סרט דוקומנטרי מדהים וחזק במיוחד! מומלץ לבדוק מתי משודר שוב. (הסרט שודר בערוץ 2 בגירסה העברית).

זהו... מחר סדר פסח- הפעם מדובר בדבר האמיתי ולא טירופו של המלך פוטר הראשון. אז שיהיה לכולם בתאבון!!!

ומזל טוב לסידני שחגג השבוע יומולדת 30!

חבצואל היבוסי,
לא אוכל מצות- לא מפליץ אבק!

3 תגובות:

Yoda אמר/ה...

Even in thailand we both read every blog.
And I know what is hapend with you.
Good luck.
Dash le yoav
:)
Alon and maayan

אנונימי אמר/ה...

אפילו בגליל העליון קוראים את הבלוג שלך. שיהיה בהצלחה עם הדירה וחג שמח. זאת מהעבודה שעוד אין לה ממש כינוי

קיסלר יניב אמר/ה...

כן אני ממש מפורסם :)
לגבי הכינוי... אני כבר אמצא לך משהו