7.4.2007

תמיד דופקים את הלבנים

לפני שנה כתבתי פה על הדבר היחיד שמותר לאשכנזים ואסור לכל שאר העולם, אני לא אכתוב על זה שוב כי אתם יכולים פשוט להכנס ולקרוא לבד. הפעם אני ממשיך לטעון שאותנו דפקו ולא את ה"שחורים".

לאורך כל ההסטוריה האדם הלבן שיעבד את השחור, אם בעת גילוי אפריקה וכיבושה או אם בארה"ב הנאורה ועד ימינו אנו במדינתנו הקטנה. אז כולם בוכים שדפקו אותם שנים, אבל שכחו שמי שנדפק באמת מכל הסיפור הם הלבנים, האשכנטוזים, הורודים... אנחנו!

לדעתי, אי שם בשחר ימי האדם, ממש אחרי שירדנו מהעצים והזדקפנו לנו על שתי רגליים, לקח איזה הומו סאפיינס ורדרד שתי אבנים, נתן אותן לחברו השחרחר ואמר לו, דפוק אותן ליד הזרדים האלה! והרי לכם המצאת האש המבוייתת. למה הלבן נדפק? כי הוא אמנם הביא אחלה רעיון אבל נכשל בפרקטיקה!

כמוהו כך גם אני! לא תעזור אהבתי לבשר צלוי- מנגל אני לא יודע להדליק וגם כשיש אחד בוער מולי, סביר להניח שאני אסיק מסקנה שגויה שהוא כבוי ואמשיך לנסות- חושבים שאני צוחק עליכם? זה בדיוק מה שקרה לי היום! 20 דקות מול המנגל בניסיון נואש להדליק אותו ועוד 10 דקות להבין שהוא בעצם כבר דולק. דביל? ללא ספק!

לפחות יצא טעים!

חבצואל היבוסי,
ממחר דיאט... לא אין סיכוי!

אין תגובות: