17.4.2007

מי רוצה קצת מיץ

היום לפנות ערב הגיעה לתיבת הדואר שלי הודעה חשובה.
הכל התחיל לפני כמה חודשים שקראתי כתבה על הדור הבא - התלהבתי ונרשמתי מייד להשתתף ב beta ובאמת לפני חודש חשבתי שהנה זה קורה, כשהגיעה הודעה שרק הזכירה לי שנרשמתי- אבל היום זה קרה!

האמת, מה יכול להיות רע במשהו שהמציאו המיסדים של kazzaa ו- skype?! כלום! גם אני חושב!

טוב אז למי שעוד לא הבין: אני בטוח שכולם מכירים את החוויה של לראות קטעי וידאו באינטרנט, החלונות הקטנים, הקיטועים, האיכות המחורבנת! היה יותר נחמד אם הכל היה מסודר בערוצים נורמאלים וכשצופים בוידאו במסך מלא הכל נראה חלק ואולי אפשר גם לשלב פה ושם איזה widget חביב... בקיצור אני מדבר על Joost!

התקנתי וזה רץ יופי אפילו שאני לא עומד בהמלצות רוחב הפס- פשוט תענוג!
אמנם מגוון הערוצים עדיין לא רחב, אבל למי אכפת כשהכל חינם ועובד חלק?!

נסו להרשם גם כן אם מעניין אתכם ומי שיבקש יפה אני אשלח לו הזמנה (ברגע שיתנו לי... קמצנים!).

חבצואל היבוסי,
מחר חוזר לכושר.

אין תגובות: