14.6.2007

אני לא רוצה למות

זה מה שאמר לי שוטר משטרת התנועה, כשביקשתי ממנו עזרה לחצות את איילון ברגל, מתחת למחלף קק"ל.

אתמול השיעור שלי התחיל כחצי שעה מוקדם יותר, אמנם אחרתי אבל למי אכפת. כיאה לשיעור שהתחיל חצי שעה מוקדם יותר, הוא גם הסתיים חצי שעה מוקדם יותר- מה שמאוד שימח אותי וכך שיצאתי מאושר וטוב לבב הביתה מוקדם.

ירדתי לאיילון וכמו כולם נסעתי לי צפונה הביתה... מחלף קק"ל מתעקל שמאלה ודווקא בנקודה הזו היה פקק, אבל פקק שאתה מגלה רק בשניה האחרונה ונאלצתי לבלום במהירות, ממש כמו הרכב שלפני שגם סטה לנתיב הימני (הייתי בשמאלי ביותר). קשה לי לתאר את האושר שהרגשתי שעצרתי עצירה מלאה, הרבה לפני הרכב שלפני (כידוע קנינו רכב לפני פחות מחודש). שניה אחר כך, הכל השתנה!

הבום והמכה שהרכב חטף, שינו את כל התמונה. צמד ערסים לא מפותחים, שנסעו יחד על קטנוע, כנראה במהירות שממש לא מתאימה לשני רוכבים אבדו שליטה ונכנסו בטיוטה החמודה שלי בכנף הימנית מאחור! זונות!!! בני זונות!

ראיתי את שתי הנבלות נמרחים על הכביש ואמנם בשניה הראשונה עוד דאגתי שמישהו עוד עלול לדרוס אותם, אבל כמה דקות אח"כ התחושה הזו השתנתה וההפכה ל"כמה חבל שלא עלו עליכם קצת ושברו לכם כמה עצמות, כיאה לצמד זבלונים שכמותכם". החניתי את הרכב בצד שמאל של איילון כי הפגוש נכנס לי לתוך הגלגל וגם בסופו של דבר מדובר באיילון ולא ממש התאפשר לי לעבור ימינה.

אחרי בקרת נזקים קלה, עברתי לצד השני של הכביש (היה פקק) ושאלתי מי נהג בקטנוע ואז ערס מגודל (שעיר ולא מפותח) אמר לי שהוא וכשביקשתי את הפרטים הוא הציע להוריד לי מכות, מה שהביא אותי למצב מאוד לא נוח, כי סביר להניח שהוא היה מרסק לי את הצורה, אז המתנתי כי ידעתי שתגיע משטרה לסיפור הזה. ובאמת גם משטרה הגיע ושישו ושמחו, הבן זונה נתן לי את הפרטים שלו ופינו אותו ואת המפגר שנסע איתו לבי"ח והניידת הסמויה שעצרה הוחלפה בשוטר על אופנוע שחיכה שיבואו לקחת את הקטנוע.

פקק כבר לא היה באיילון בשעה הזו ולחצות את הכביש הפך להיות משהו באמת מסוכן ולא ממש רציתי להפוך לחלק מהסטטיסטיקה אז שאלתי את השוטר אם יש לו דרך לעזור לי לחצות והוא אמר באלו המילים "אני לא רוצה למות ואין לי פנס". שאלתי אותו אם הוא יכול לקרוא לאיזו ניידת שנוסעת לכיוון (רבאק אנחנו באיילון) אבל הוא פשוט אמר לי שיש איזה ארוע בגהה שכולם נסעו אליו (מגניב להם בארוע, על הניידות נסעו) וגם כששאלתי אותו למה הוא לא מפעיל את הצ'אקלאקה (מה שנקרא דיסקו מניאק) הוא אמר שזה בטח לא יעזור. אז ככה נשארנו אני והשוטר האמפוטנט (שוטר בלי פנס הוא אימפוטנט, ככה לפחות אני מבין את הדברים) והבטנו לנו בתנועה, עד שהחלטתי לחצות את הכביש מול מכוניות ששועטות לעברי ב 120 קמ"ש ויותר, כשהאימפוטנט מביט בי בערגה ובטח מהרהר מה הקוד בקשר ל "הולך רגל הרוג באיילון".

סיכום הנזקים: לא ממש ידוע אם לקוף שנכנס בי יש ביטוח צד ג', הרכב שלי נכנס היום למוסך והנזק עומד על 10,000 ש"ח (מזל שיש ביטוח) ובחברת השכרה חשבו שהם נותנים לי פונטו אבל הבהרתי להם שאני לא נכנס לדבר הזה ודרשתי רכב אחר ואוטומטי אז קיבלתי יונדאי גטס חדשה, שעשתה רק 1700 ק"מ.

חבצואל היבוסי,
שבוע נאחס לכולם!

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נקווה
שלא יגישו נגדך תלונה
במשטרה על כי פגעת בהם
יש לציין כי הח"מ עוסק בין היתר אף בדיני תעבורה
על הח"מ
עו"ד מ.ג

קיסלר יניב אמר/ה...

למה שיגישו נגדי תביעה? הוא פגע בי לא אני בו.
ויש לציין שאתה אמור לייצג אותי ולא את הנבלות!!!
על הח"מ
עצ"מ (עצבני מאוד) ח.ה.

אנונימי אמר/ה...

זה הכול בגלל שלא השתמשת בקבצים של ליסה בDTW !!!! (: