21.6.2007

יש ברירה

חברת YES וחברת HOT עובדות על עקרון החתונה הקתולית- לא משנה שהיחסים הם כבר לא מה שהיה פעם- מרשימת הטלמרקטינג שלהן אתה לא יכול לצאת וכיאה למצב זה, קיבלה קוקי טלפון היום מחברת YES.

אחרי שהנציג הבהיר שהוא מ- YES והזכיר לקוקי שהיא הייתה פעם לקוחה שלהם, הציע לה "הצעה אטרקטיבית". קוקי, שלא נולדה אתמול וגם שמעה די הרבה שיחות שלי עם חברות הכבלים, שאלה אותו מייד "זה פחות ממאה ש"ח?". הנציג המשיך וטען שזו הצעה אטרקטיבית ושיש דברים מאוד מיוחדים... קוקי, שלא רצתה לבזבז את זמנו של הנציג החשוב לריק, שאלה שוב "זה פחות ממאה ש"ח?" והנציג השיב בשאלה "למי אתם מחוברים היום?" "לאף אחד" ענתה קוקי. מנקודה זו חלה התדרדרות קשה בהתלהבותו של הנציג לגבי ההצעה האטרקטיבית והוא פרש לטפל באקס לקוח אחר.

כבר עוד מעט עברו חודשיים מאז ההתנתקות ותאמינו או לא, זה הרבה יותר טוב ממה שזה נראה. באמת, לא תמיד יש לנו משהו לראות בערב, אבל באותה מידה היינו עלולים לשבת ובהות באיזה ניסיון כושל לשעשע אותנו- אז טוב לנו ככה.

הדוגמא הטובה ביותר היא המלצה שקיבלתי לפני כמה ימים לגבי סידרה ישראלית חדשה בהפקת ערוץ 3- "הבורר"- סידרה על משפחות פשע ישראליות בכיכובו של משה איבגי (הבורר) ועוד כל מיני זוטות, שאחד מהם זה יהודה "שביל בצד" לוי (הפסיכולוג המחורפן)- נשמע מבטיח אז דאגתי שיהיה איזה פרק לצפיה וצפינו.

אוי לאומלל שכתב את הזבל הטלויזיוני הזה, אני באמת לא מבין איך הוא קם בבוקר ויוצא לרחוב עם כאלה דיאלוגים מופלצים, בימוי נוראי, משחק מעושה והתחושה הנוראית של "אנחנו זוכרים את הטקסט, שיננו אותו ממש טוב". קוקי ואני פשוט ישבנו נבוכים מול הטלויזיה ורק העובדה שזה הפך להיות ממש קומי, החזיקה אותנו עד סוף הפרק הראשון (ומבחינתנו האחרון). היחידים שעוד שחקו שם טוב הם משה "הזקן שלי יפה?" איבגי ויהודה "משקפיים עושים אותי חכם" לוי.

מה שנותר הוא לעשות את ההשוואה המתבקשת- שניהם עומדים בראש משפחת פשע, שניהם חושבים שאין דבר יותר חשוב מהמשפחה ושניהם אוהבים לבשל.

הגירסה הישראלית (מתוך הבורר פרק 1)

 

הגירסה האמריקאית (מתוך הסופרנוס עונה 1 פרק 1)

חבצואל היבוסי,
תמיד, אבל תמיד יש ברירה.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הבורר אחלה סידרה, ראיתי אתמול פרק בסופרנוס, בדיוק אותה רמה!!!! (:

קיסלר יניב אמר/ה...

עצם העובדה שלא הזדהתה כבר מעידה על כך שאת/ה יודעים שזו שטות גמורה! רמת המשחק ב"הבורר" היא פחות או יותר דומה לרמה של "אבא גנוב".

אנונימי אמר/ה...

אני כבר מזמן הגעתי למסקנה שכל מה שכולל את יהודה לוי לא ראוי לזכות אפילו בדקה מזמני.
לא ברור לי איך אתה עדיין לא הגעת למסקנה הזו.

קיסלר יניב אמר/ה...

לומדים מהניסיון לא?

אנונימי אמר/ה...

אין על נינט!!!