6.6.2007

שלום הציבור

חוק חדש בבריסל אוסר על התקהלות למטרות דתיות. החוק חוקק בעקבות פרובוקציות שהתרחשו לפני כשנה בערב יום כיפור, בו קהל של ניאו נאצים ניסו לפגוע באנשי הקהילה היהודית בדרכה לבית הכנסת הגדול בעיר. ממשלת בלגיה החליטה לחוקק את החוק בכדי לשמור על שלום הציבור.

מקומם לא? נאצים מנוולים!

או ש... בעצם זה לא קרה בבלגיה... רגע... זה בעצם קרה פה בישראל... אהההה.... אלה לא יהודים בכלל- זה בכלל נגד הומואים ולסביות!

אז למי אכפת!

 

All that is necessary for the triumph of evil
is for good men to do nothing
[Edmund Burke - so they say]


דמוקרטיה? לא בבית ספרנו


חבצואל היבוסי,
משפשף את העיניים.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא שאני מסכים עם ההצעה, אבל אני חייב להתקטנן (המקצוע מחייב)
המשטרה (ובגצ הכשיר זאת)לעיתים מרשה ליהודים לעלות להר הבית, אך לא להתפלל(שומרי הואקף אמונים על איסור המלמול), לשאת סידור או להתעטף בטלית.
והכל בשם ולטובת שלום הציבור

קיסלר יניב אמר/ה...

להתקטנן תמיד מותר, אמנם נושא דומה ללא ספק ואני לא חושב שזה בסדר, אך עם זאת הנושא לא מצדיק את החוק, שלמעשה אומר - כל עיר והדת שלה - כל עיר והחוק שלה.

אנונימי אמר/ה...

ראשית, במציאות השיפוטית של היום אין לדעתי הבדל בין חוק של הכנסת להחלטת בג"צ (אם כבר, החלטת בגצ חזקה יותר כי בגצ מרשה לעצמו לפסול חוקים).
שנית, העליתי את ההתקטננות רק כדי להוכיח את השבטיות הסקטוריאלית במדינה, לפיה כל ציבור יזעק את כבוד האדם/ חופש הפולחן/ חופש התנועה /חופש התנוחה, רק כשזה פוגע בציבור שלו ויחריש כשציבור אחר נפגע.

דודו

קיסלר יניב אמר/ה...

אני אתעלם מהעובדה שכרגע רמזת על נטיותי המיניות :)
אתה יודע שאני אשמח לפרסם כל עוולה מכל מגזר, אני לא עושה את ההבדלות האלה, אבל באופן טבעי מה שיותר קרוב אלי, מקבל התיחסות ומה שרחוק- לא תמיד מגיע לתודעה.

אנונימי אמר/ה...

הכל בגלל השמאלנים...